Toon posts:

laptop ontvangt geen netwerkadres in draadloos netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 1.121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer mijn laptop aan te sluiten op draadloos internet. Ik heb een 3com 3crwe454g72 en een desktop die het prima doet, maar de laptop krijgt geen netwerkadres. SSID is gelijk, wpa klopt... Iemand een idee?

Alvast bedankt,
Jane

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-03 11:23

MetalRush

PAS OP, HÈ !

MAC-filter ?

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet wat dat is... sorry maar bij het beginnersforum kon ik deze vraag echt niet kwijt

Verwijderd

Dat heb ik laatst ook gehad met mijn Asus Accesspoint. Ik heb toen in het aparaat weer opgegeven dat ie geen WPA moet gebruiken, toen het aparaat opnieuw gestart. Toen met de laptop aangemeld. Toen weer op de accesspoint ingesteld dat ie WPA moet doen, toen laptop weer opnieuw aangemeld, en ja hoor... WERKEN!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-03 00:12

VisionMaster

Security!

jane,

als je Windows XP hebt dan kan je de verbinding 'Herstellen'. Deze functie heeft bij mij veel nut, omdat allerlei dingetjes netjes worden gereset naar de beginstand, om vervolgens de verbinding (meestal dan wel) successvol op te zetten.
Deze 'Herstellen' knop vind je als je bijvoorbeeld naar het venster gaat waar je al je netwerk verbindingen kan zien staan, zoals de 'LAN-verbinding'.
Druk daar met de rechtermuisknop op en daar moet je zien staan 'Herstellen'.

suc6 :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 09:06
Antenne aangezet?
Fn en dan iets met zo'n antenne logo.
"Verbinding herstellen" doet niets anders dan het ip-adres releasen en een nieuwe aanvragen. Zelfde als een reboot ook wel doet.

[ Voor 56% gewijzigd door thegve op 05-07-2005 00:05 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

DyStiC

'Atta way, baby!

Als je hem laat scannen op netwerken vind ie dan wel je netwerk (ssid)?
Om een evt. onjuiste werking van je wlan netwerkkaart uit te sluiten.
Pagina: 1