Toon posts:

Opstart probleem na afkoppelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een feestje had ik de PC van beneden los gekoppeld en mijn PC er aan gemaakt. Na het feestje heb ik mijn PC terug gezet en de PC van benden weer aangekoppeld. Maar nu het probleem. Mijn PC werkt nog prima, niks mee aan de hand. Maar de PC van beneden gaat niet meer aan en geeft geen teken van leven (geluid, ledjes etc.).
De voedingskabel is ook niet stuk en de stroom doet het gewoon benden.

Krijg ik deze PC ooit nog levend? En wat kan de oorzaak zijn geweest?

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Heb je zelf al iets geprobeerd? Kabeltjes in de systeemkast al nagekeken (misschien eentje los geraakt)? Verder niets geks gebeurd met die pc tijdens dat feestje?

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het feest stond de PC buiten het bereik van mensen. In de PC zit alles nog goed vast.

Zou de voeding kapot zijn?

De PC is niet van z'n plaats geweest.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:12

Coldcat

HODL

idd ik heb volgens mij precies hetzelfde. Als dat het is, je pc is nog redelijk ok. Maar krijgt het ledje op je monitor wel de kleur die hij altijd heeft of komt hij op standby te staan?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Het zou de voeding kunnen zijn (wel toevallig dat ie net dan kapot gaat). Om dit te testen kun je misschien de voeding van jouw pc even in de pc beneden zetten, en kijken of die het dan wel doet.

public void ik()

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

breinonline

Are you afraid to be known?

Het kan in principe vanalles zijn. Desnoods is je videokaart een beetje los gaan hangen (ook al eens gehad). Ik zou zeggen, werk de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter maar eens door :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:12

Coldcat

HODL

Wat je eerst een moet proberen is je pc te resetten of uit te drukken en weer aan te zetten. Daarna zou ik proberen om wat met de kabel van je monitor te prutsen, eruit erin en zo. Dat heeft bij mij goed geholpen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Pagina: 1