Toon posts:

Collect call met mobiel vanuit Engeland

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van jullie ook of het mogelijk is om vanuit Engeland met een mobiele telefoon een collect call naar een vast toestel in nederland te bellen?
Ik heb al gegoogled maar kon daar weinig bruikbare informatie op vinden of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.
Ik weet wel dat het mogelijk is om vanuit Nederland met een mobiel collect call te bellen naar een vaste telefoon ook in Nederland
Mijn vriedin zit namelijk op het moment in Londen voor school en dus ben ik dit eens uit gaan zoeken maar kon weining vinden dus ik hoop dat jullie hiervan wat weten.
Trouwens de provider is Vodafone weet niet of dit iets uitmaakt.
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Kan zijn dat ik wat traag reageer omdat ik evn fotopapier aan het halen ben.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Kijk waarom doe je zo moeilijk?

Laat ze gewoon naar je mobiel bellen of van iemand anders dan zie je toch haar nummer dan bel je met goedkope nummer als 0900-1543 (1ct/pm) gewoon terug.

Lucky Goldstar

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:20:
Ik heb al gegoogled maar kon daar weinig bruikbare informatie op vinden of ik moet iets over het hoofd gezien hebben.
In Engeland heet het 'Reverse Charge call'. Misschien dat het helpt met het zoeken ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoetjeF op 04-07-2005 17:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
DJ Kim zij:
Laat ze gewoon naar je mobiel bellen of van iemand anders dan zie je toch haar nummer dan bel je met goedkope nummer als 0900-1543 (1ct/pm) gewoon terug.

Maar hoe bedoel je dat dan hoe werkt dat?
Maar dan betaald zij toch ook geld tot aan de grens van engeland of niet dan.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Is ze zo arm dan? Dan kun je dat toch gewoon terug betalen? Volgens mij ben je door normaal te bellen namelijk goedkoper uit dan met een collect call...

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
Ze is daar nemelijk heen op schoolreisje en ze heeft nog denk ik zo,n 10 a 12 euro beltegoed en aangezien wij meestal nogal lang bellen lijkt me die oplossing van DJ kim een goed idee maar dan wil ik natuurlijk wel weten hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie me daar bij willen helpen.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Koop vantevoren meer beltegoed of bel minder..

(Anders gezegd je probeert het probleem IMO op de verkeerde manier op te lossen)

Verwijderd

Topicstarter
maja aangezien zij niet zoveel geld te besteden heeft is dat geen oplossing bij dat van DJ kim stond dat het 090x tarief alle kosten dekt is dat dan dus ook voor het buitenland?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
Ja, dat is juist daarvoor bedoeld... Ik gebruik het zelf ook vrij vaak. Bel anders naar een telefooncel, die hebben ze daar nog volop

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:52:
maja aangezien zij niet zoveel geld te besteden heeft is dat geen oplossing bij dat van DJ kim stond dat het 090x tarief alle kosten dekt is dat dan dus ook voor het buitenland?
Maar aangezien jij voor de collect-calls wilt betalen (toch?) heb jij dat blijkbaar wel. Dus kun jij dat beltegoed voor haar kopen. Simpel, toch? :)

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-02 15:28

Dentheman

Zie signature

Ze heeft ook vast wel geld mee, duik gewoon zo'n telefooncel in. Deed ik ook dat ik in Engeland was, als ik belangrijk was, mocht iedereen me bellen, maar terugbellen deed ik vanuit een cel :)

Zie ondertitel

• Vorkie
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:56:
[...]

Maar aangezien jij voor de collect-calls wilt betalen (toch?) heb jij dat blijkbaar wel. Dus kun jij dat beltegoed voor haar kopen. Simpel, toch? :)
En dan sms je die nummers door naar haar bijvoorbeeld...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-02 16:08
Heeft ze geen internet daar? Koop voor een paar eur Skype belminuten, of gebruik een andere voip oplossing (zoals voicebuster).

Dan kun je (zo goed als) gratis bellen naar vast nrs.

Of je doet een paar dagen zonder, met prepaid is het nogal duur.

Of als je echt "moet" bellen: Koop aldaar een prepaid kaartje en bel daar heen. Dan kost het jouw wel geld,maar gaat t niet ten koste van het beltegoed.

[ Voor 24% gewijzigd door DJSmiley op 04-07-2005 18:20 ]

Pagina: 1