dus...
sluit um maar. moet ff nieuwe host zoeken 
Ik maar morgen wel een nieuwe.
sorry voor het ongemak
Ik maar morgen wel een nieuwe.
sorry voor het ongemak
dus...
SCHOP!! 
nou, nu nogmaals een keer, maar dan wel met plaatjes
en ja natuurlijk ken ik imageshack alleen had daar geen tijd meer voor
Is het mogelijk om in HTML (mbv van javascript/CSS bijv.) dit voor elkaar te krijgen:

Dus de select regel een vaste breedte en het onderste gedeelte net zo groot als de content?
(ik bedoel niet die verschillende fonts btw )
Ik heb eerder gezocht op GoT daar vond ik dit:
Dit komt ver in de buurt:

Maar zoals je ziet dan mis ik die knop. Dit wordt ook hidden dan.
Is het misschien mogelijk om die knop te verplaatsten of dat dit op een andere manier op te lossen is?
nou, nu nogmaals een keer, maar dan wel met plaatjes
en ja natuurlijk ken ik imageshack alleen had daar geen tijd meer voor
Is het mogelijk om in HTML (mbv van javascript/CSS bijv.) dit voor elkaar te krijgen:

Dus de select regel een vaste breedte en het onderste gedeelte net zo groot als de content?
(ik bedoel niet die verschillende fonts btw )
Ik heb eerder gezocht op GoT daar vond ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <HTML>
<HEAD>
<STYLE type="text/css">
form{
width: 100px;
overflow: hidden;
height: 20px;
}
customWitdh{
width: 300px;
}
</STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<FORM>
<SELECT id="customWitdh" >
<option value="1">1 hier een berg tekst dat wil je niet weten</option>
<option value="2">2 hier een berg tekst dat wil je niet weten</option>
<option value="3">3 hier een berg tekst dat wil je niet weten</option>
</SELECT>
</FORM>
</BODY>
</HTML> |

Is het misschien mogelijk om die knop te verplaatsten of dat dit op een andere manier op te lossen is?
dus...
Nee; selects zijn erg slecht te stijlen aangezien het widgets zijn. Het verschilt ook per browser/OS wat de mogelijkheden zijn. Vaak ben je aangewezen op het maken van je eigen 'widget' mbv DHTML.
Intentionally left blank
misschien is dit dan wel interessant. Ik wil het echter nog enhancen, omdat ik een bestaande select in html met javascript wil vervangen, zodat bij geen javascript er toch een select staat...
alhoewel ik eens kort getest heb met bovenstaande, maar het vaste hoogte idee (wat ook besproken wordt op de site) werkte toen niet geheel naar wens, ik kon bijvoorbeeld niet op de scrollbalk klikken in FF enzo.
Maybe heeft iemand een andere (up-to-date) link voor zoiets?
alhoewel ik eens kort getest heb met bovenstaande, maar het vaste hoogte idee (wat ook besproken wordt op de site) werkte toen niet geheel naar wens, ik kon bijvoorbeeld niet op de scrollbalk klikken in FF enzo.
Maybe heeft iemand een andere (up-to-date) link voor zoiets?
Is op zich wel bruikbaar.
Maar de ellende is: Het zijn dropdown lists die gelinked zijn aan elkaar en ze worden ook nog eens gegenereerd via ASP.. dus wordt moeilijk op die manier. Maar zal het nog eens helemaal uitpluisen hoe dit inelkaar zit.
Als iemand nog ander een idee heeft.. hoor ik het graag.
Maar de ellende is: Het zijn dropdown lists die gelinked zijn aan elkaar en ze worden ook nog eens gegenereerd via ASP.. dus wordt moeilijk op die manier. Maar zal het nog eens helemaal uitpluisen hoe dit inelkaar zit.
Als iemand nog ander een idee heeft.. hoor ik het graag.
dus...
als je 3 normale selects laat communiceren met elkaar, kun je die dus ook een id meegeven. Je javascript functie leest deze dan in en vervangt deze gewoon. Je kunt de communicatie dan intact laten.
Iemand nog een handige link voor selects te layouten (zonder de bugjes die ik aangaf) ?
Iemand nog een handige link voor selects te layouten (zonder de bugjes die ik aangaf) ?
Verwijderd
Is er inmiddels al een oplossing gevonden voor bovenstaande probleem? Firefox kent wel een option width attribute maar helaas IE (6) nog niet?P3PP3R schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 09:29:
......
Pagina: 1