Toon posts:

Bootable DVD maken vanaf de command line

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik heb een kleine vraag, ik ben bezig met het maken van een site met php. Op deze site kunnen dvd's gebrand worden. Dit doe ik doormiddel van de command line het programma direct aan te roepen. Maar nu wil ik ook bootable dvd's maken vanaf de command line. Dit gaat niet lukken met neroCMD. Andere programma's heb ik hiervoor nog niet kunnen vinden. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Zo ja, welke programma's gebruiken jullie om bootable dvd's van de command line te branden.

het gaat hier dus om Windows XP en Nero 6.6.0

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 16:46 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Windows? Linux? Versienummers? Wat heb je zelf al geprobeerd of gevonden? Wat was daar verder niet goed aan? Lees P&W FAQ - De "quickstart" even door.

Verder zoek je een commandline tool, en dat heeft niets met zelf programmeren te maken. Zeg even of je met Windows of Linux werkt, dan kan ik dit topic in het goede subforum zetten. :)

Ik heb trouwens wel eens een tooltje gebruikt dat cdpisac heette. Voor zover ik weet kun je daar best uitgebreide dingen mee doen op de commanline. Zoek dat tooltje anders eens op. :) Ah, wacht, dat was om CD's te branden, niet DVD's. Excuus. :)

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 04-07-2005 16:47 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Het is voor windows. NeroCMD ondersteund deze optie namellijk niet. Andere programma's ken ik niet, heb er dus ook geen ervaring mee, maar wil graag weten wat jullie gebruiken, en of dat een goed programma is.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PW>>SA :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.