ik heb op mn systeem 2 administrator accounts maar win xp laat me op geen enekele mogelijkheid toe, om 1 van de 2 accounts te deleten of te veranderen naar "limited". wat is dit voor geintje?
ik wil admin2 verwijderen:
op admin1 krijg ik geen melding maar daar kan ik admin2 niet verwijderen of veranderen.
op admin2 krijg ik de melding dat ik weliswaar admin ben maar mezelf niet kan verwijderen, alleen door admin1
op admin1 krijg ik geen melding maar daar kan ik admin2 niet verwijderen of veranderen.
op admin2 krijg ik de melding dat ik weliswaar admin ben maar mezelf niet kan verwijderen, alleen door admin1
Ingelogt op het ene administratoraccount moet je de ander kunnen verwijderen. Hoe laat hij dat niet toe?
Hoe moet ik me dat voorstellen? Je drukt op delete maar er gebeurt helemaal niets?jaapstobbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:45:
ik wil admin2 verwijderen:
[ Voor 60% gewijzigd door sdomburg op 04-07-2005 16:46 ]
ik heb t al opgelost door een 3e user aan te maken met een admin rechten
Verwijderd
En als je admin 1 verwijderd vanuit admin 2, en daarna admin 2 hernoemt/pass changed naar admin 1?
mss iets met de ingebouwde account niet niet verwijderbaar is... (let wel, tis een klok/klepel ideetje van me; zelf nog niet voorhanden gehad)
mss iets met de ingebouwde account niet niet verwijderbaar is... (let wel, tis een klok/klepel ideetje van me; zelf nog niet voorhanden gehad)
Dan kan ik je adviseren de volgende keer eerst wat meer moeite te doen voordat je een topic opent, als je het binnen een kwartier zelf al opgelost hebt.jaapstobbe schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:48:
ik heb t al opgelost door een 3e user aan te maken met een admin rechten
je hebt gelijksdomburg schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:50:
[...]
Dan kan ik je adviseren de volgende keer eerst wat meer moeite te doen voordat je een topic opent, als je het binnen een kwartier zelf al opgelost hebt.
Pagina: 1