Toon posts:

Hoe maak ik subteam stats...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oké hopelijk wil iemand mij hier een eindje mee op weg helpen...?

We hebben dus een subteam opgericht, genaamd het [DPC]Fokschaap, en nu wilde ik daar eigenlijk elke dag even wat simpele stats voor maken.

Is hier een tutorial voor, die ik echter niet heb kunnen vinden?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 13:05

job

Met welk project doe je mee?
Voor sommige projecten zijn namelijk proxies verkrijgbaar, die eenvoudig de score bijhouden per gebruiker.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:11

SandStar

DPC-Crew

Zandster

ik denk dat dit het Fok! team is en dat ze stats willen van FAD.
Misschien ff berichtje sturen naar marcelloz, die heeft stampede stats gemaakt, of dukebox die ongeveer van alles stats maakt...

Verwijderd

SandStar schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:03:
ik denk dat dit het Fok! team is en dat ze stats willen van FAD.
Misschien ff berichtje sturen naar marcelloz, die heeft stampede stats gemaakt, of dukebox die ongeveer van alles stats maakt...
Misscien wel eens leuk om op te laten pakken door de hoofdstats bouwer om eens te kijken of er niet gewoon subteam stats gemaakt kunnen worden die dan alleen nog aangepast moeten worden naar wens.
Dus een soort standaard opzet enz enz.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:17
Dat is eigenlijk waar de 'user friends' voor bedoeld zijn. Als je iedereen van jouw team daarin zet heb je subteamstats. Wanneer je ze zelfs wilt maken kan ik je evt. voorzien van subteam data in xml formaat.

[ Voor 31% gewijzigd door DukeBox op 04-07-2005 16:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:11:
Dat is eigenlijk waar de 'user friends' voor bedoeld zijn. Als je iedereen van jouw team daarin zet heb je subteamstats. Wanneer je ze zelfs wilt maken kan ik je evt. voorzien van subteam data in xml formaat.
Ja klopt, maar ik kan niet naar die pagina linken, naar de 'user friends' stats. Op zo'n manier wil ik ze gewoon weer kunnen geven in het Fok! topic, of op een aparte website zodat iedereen ze kan zien.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:17
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.. anders wel parce stats.. ;)

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:56:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.. anders wel parce stats.. ;)
Thanks alvast :)
Pagina: 1