Toon posts:

[XP] Bootdisk voor een unattended remote install van XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij vertellen hoe ik een bootflop kan maken (of heeft iemand een voorbeeld).
Het gaat om het volgende:

Ik wil een Unattended installatie doen van XP vanaf een netwerk share. Hier is veel leesvoer over te vinden op het net, maar ik wil het ietsjes anders doen.

Ik wil de pc's opstarten met een bootflop die mij om een User-id + ww vraagt om de pc in het domein te joinen en om de computernaam in te vullen. Hierna moet de installatie verder unattended doorgaan.

Kan iemand me hierbij helpen???

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:57:
Ik wil de pc's opstarten met een bootflop die mij om een User-id + ww vraagt om de pc in het domein te joinen en om de computernaam in te vullen. Hierna moet de installatie verder unattended doorgaan.
Dat geef je in je unattend.txt op.

Voor een goeie bootdiskette verwijs ik je naar http://www.nu2.nu/bootdisk/network .

Deze heeft een MS Network Client zodat je met de juiste usercredentials kan werken.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Flop van die site ziet er goed uit!

Bedankt. Ik ga het meteen proberen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

hij IS goed :)

je hebt zelfs genoeg ruimte om smartdrv.exe (aanrader) en gdisk erop te zetten om gelijk je partitionering te doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device