Toon posts:

[IIS 5.0] Link naar Word doc.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een website draaien op een Windows 2000 server op IIS 5.0. Hierin staan een aantal links naar .doc files die in een folder in de webspace staan. Op pc's met recente versie van Windows/Office (xp, 2003) opent het document via de link zonder problemen, op oudere versies word gevraagd om credentials. Bv. PDF-files gaan in dat geval wel ook goed.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-06 17:56

SA007

Moderator Tweaking
is het .doc document neit toevallig in een nieuwe versie van office gemaakt en probeer je 'm met een oude versie te openen?

Dan werkt het namelijk bij voorbaat niet...

Verwijderd

Topicstarter
SA007 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:14:
is het .doc document neit toevallig in een nieuwe versie van office gemaakt en probeer je 'm met een oude versie te openen?

Dan werkt het namelijk bij voorbaat niet...
De documenten zijn gemaakt in Word 2000, en de op de client die met de login-box komt staat ook Word 2000. Dit kan het dus niet zijn.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Dit heeft volgens mij meer met rechten en software te maken dus ik verplaats hem naar SA.

WG > SA

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

(Ik ga uit van de browser, maar voor de duidelijkheid: ) wat vraagt om credentials, de browser of Word? Trouwens, maakt het type browser uit? Ik kan me voorstellen dat op sommige systemen standaard anoniem wordt ingelogged en op andere niet. Dus inderdaad: check de IIS instellingen / rechten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)