Locomotion, transport giant of railroad tycoon 3?

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Aangezien er nog geen topic is waarin ze worden vergeleken lijkt het me leuk als ze hier vergeleken gaan worden. De rest van de topics gaat alleen maar over 1 van deze games.

locomotion: http://www.uk.atari.com//...game_detail&productID=154
transport giant: http://www.transportgiant.com/
railroad tycoon 3: http://www.railroadtycoon3.com/

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 16:49
Mijn ervaring is dat Transport Tycoon (Deluxe) nog het meeste plezier biedt. En daarmee bedoel ik het origineel, niet de TTDPatch versie waarmee je het spel in WinXP kunt spelen. Je bent gewoon constant bezig met het uitbreiden en verbeteren van je netwerk, oude treinen vervangen en bestaande rails vernieuwen (maglev/monorail). Ook de veranderingen in productie van de industrieën zorgen voor een leuk element.

Hoewel ik enkel de demo heb gespeeld vind ik Transport Giant niet veel aan. Er missen een paar bouw opties vergeleken met TTDLX (tunnels bijvoorbeeld). Hoewel het terrein gedetailleerd is, hadden ze die tijd beter kunnen besteden aan meer terrein opties (heuvels iemand?).

RT3 heb ik geen ervaring mee.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tegenwoordig heb je OpenTTD dat is Transport Tycoon Deluxe die opnieuw geschreven is in C. Met veel nieuwe features. Geen van die spellen die jij opnoemt kan daaraan tippen :) (*mening*).

http://www.openttd.com

Locomotion vind ik persoonlijk niet veel aan. Vooral het bouwen van sporen vind ik erg lastig, want dat gaat op de rollercoaster-manier (klikken voor elke stukje rails).

Transport Giant is een goede poging, maar het net niet (alle sporen moeten perse aan elkaar zitten). Ik val toch elke keer terug op OpenTTD :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48
TTD ftw inderdaad. Gister ook weer gedownload, nu alweer verslavend. :P

Locomotion dan nog de beste van die 3, omdat de andere 2 kwa opzet toch wat anders zijn. En Transport giant heeft me niet kunnen boeien, althans de demo niet, dus de full heb ik niet gespeeld. Misschien als die de budget bak bereikt dat ik em aan ga schaffen, maar weinig kans.

Wil je echt een goeie tycoon, pak gewoon transport tycoon deluxe. Het ziet er niet uit, maar de gameplay is echt top!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 09:36

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Locomotion is leuk, maar niet van deze tijd (tis een jaar geleden uitgegeven), teveel rollercoaster tycoon imho

Railroad Tycoon 3 is erg leuk, maar dat is afhankelijk van of je het leuk vind om alleen met treinen te spelen.

Transport Giant ken ik niet zo, ooit es 1x gespeeld ofzo.

Van deze 3 is RRT3 veruit de beste, maar als je TTD (deluxe) of OpenTTD gaat spelen, let er dan wel op dat je geen sociaal leven meer hebt :P

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
Na jullie aandringen Transport tycoon deluxe en openTTD geprobeerd, maar ik vind het niets, veel te oud. Ik zal railroad tycoon 3 en locomotion eens gaan doen.
Locomotion heb ik al eens eerder gedaan, en beviel me goed. Met Railr. tyc. 3 heb ik nog geen ervaring.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Felixje schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:27:
Na jullie aandringen Transport tycoon deluxe en openTTD geprobeerd, maar ik vind het niets, veel te oud. Ik zal railroad tycoon 3 en locomotion eens gaan doen.
Locomotion heb ik al eens eerder gedaan, en beviel me goed. Met Railr. tyc. 3 heb ik nog geen ervaring.
Jammer dat je niet door de leeftijd heenprikt en je aandacht vestigd op de ongeevenaarde gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
sdomburg schreef op maandag 04 juli 2005 @ 16:28:
[...]

Jammer dat je niet door de leeftijd heenprikt en je aandacht vestigd op de ongeevenaarde gameplay.
Maar ik heb het idee dat locomotion het zelfde is als ttd, maar veel groter en iets betere graphics. Het enige nadeel wat ik merk is dat spoor aanleggen ingewikkelder is.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 19:52

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Locomotion vind ik het leukste om te spelen. Maar de echt die harder speelt TT voor dos.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
UNICRONBOT schreef op maandag 04 juli 2005 @ 19:54:
Locomotion vind ik het leukste om te spelen. Maar de echt die harder speelt TT voor dos.
Nee OpenTTD wordt enkel voor Windows ondersteunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:57

Metten

ik hou het graag simpel

Felixje schreef op maandag 04 juli 2005 @ 17:59:
[...]

Maar ik heb het idee dat locomotion het zelfde is als ttd, maar veel groter en iets betere graphics. Het enige nadeel wat ik merk is dat spoor aanleggen ingewikkelder is.
Het is wat gecompliceerder, maar er is qua spoor ook (veel) meer mogelijk: bochten en niveauverschil in bruggen en tunnels, verschillende soorten bochten etc.

Overigens zijn er voor locomotion ook allemaal patches/uitbreidingen/mods waarmee je andere bruggen kan krijgen of zelfs een complete NL-treinenset!

[ Voor 15% gewijzigd door Metten op 04-07-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
ik lees hier en daar ook wat over dat er een soort gelijke game is voor de PDA..
iemand hier misschien meer info over ?
als het goed is , was het van de makers van OTDD en was het freeware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
ja indeed :D van dat topicje heb ik het ook ;)
maar ik krijg het maar niet gevonden, links zijn d00d of in het russish ofzo... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

sdomburg schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:05:
[...]

Nee OpenTTD wordt enkel voor Windows ondersteunt ;)
Ik zeg toch niet dat ik OpenTTD onder dos speel. :(

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Niet dat het veel zin heeft om hier nog te posten, aangezien het duidelijk is dat OpenTTD ruled, maar ik wou toch nog even zeggen dat OpenTTD ruled. Ik heb maandag om een uur of 15.00 dit spel weer van me usb stick af gehaald, en ben sinds dien aan het spelen.

Dit spel is zeker een aanrader!

locomotion, transport giant, railroad tycoon 3: Eat your heart out!

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:31
tjah het lijkt me duidelijk dat transport tycoon(deluxe) nog steeds het beste transport spel is, en het beste tycoon spel wat dat betreft. zijn uitbreidingen, patches ed maken het spel nog beter, en maken het meer van deze tijd.

locomotion heb ik nooit gespeeld maar die trekt me ook niet, lijkt meer een soort afraffel project dan een echte opvolger. zowiezo draagt het niet eens de naam transport tycoon dus dat lijkt me genoeg te zeggen.

chris sawyer blijft een held dankzij TTD maar locomotion is imho gewoon een afgang vergeleken met zijn voorganger, je zou toch denken dat hij beter zn best zou doen. zeker als je ziet hoeveel fansites TTD wel niet heeft gehad de afgelopen 7-8 jaar. dr zijn zoveel uitstekende suggesties gedaan door de fans. in feite hoeft sawyer met zn team nix te doen behalve die suggesties implementeren en je hebt een game die wederom weer jaren meekan

ik kijk nog steeds uit naar de dag dat we TT2 krijgen, met een echt nieuwe graphics engine, en zoveel opties ingebouwd dat je het spel over een aantal jaar nog steeds kunt installeren en er plezier aan hebt.

tis dat ik nu een mac heb maar TTD was 1 van de eerste dingen die ik op mijn windows pc's installeerde, en dat al sinds ik in de 1e van de middelbare school zat(8 jaar geleden ofzow, dos pwnage :Y) )(en ja ik weet dat er een macosx versie van openttd is maarja, wil graag nog een sociaal leven :Y) )

wat ik dus probeer te zeggen is: laat de rest liggen en speel het spel dat nog steeds heer en meester is; transport tycoon deluxe. of probeer zn openttd variant

[ Voor 4% gewijzigd door bolleh op 05-07-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

Cyphax

Moderator LNX
bolleh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:20:
chris sawyer blijft een held dankzij TTD maar locomotion is imho gewoon een afgang vergeleken met zijn voorganger, je zou toch denken dat hij beter zn best zou doen. zeker als je ziet hoeveel fansites TTD wel niet heeft gehad de afgelopen 7-8 jaar. dr zijn zoveel uitstekende suggesties gedaan door de fans. in feite hoeft sawyer met zn team nix te doen behalve die suggesties implementeren en je hebt een game die wederom weer jaren meekan
En je zegt net dat je het nog nooit heb gespeeld! :P
Ik ben wel met je eens dat TTDX onovertroffen blijft. Je kunt met Locomotion echt wel meer, en er zitten hele gave features in maar dat TTDX gevoel krijg je alleen met TT of TTDX :)
Overigens vind ik de graphics in TTDX nog steeds prachtig. Technisch gezien achterhaald maar verder nog steeds alleszins acceptabel. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 00:13
Transport Giant moet ik nog spelen, maar locomotion leuk voor een tijdje gigantisch veel bugs. En Railroad tycoon 3, het 3d werkt niet, het is gewoon niet fijn :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felixje
bolleh schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:20:
ik kijk nog steeds uit naar de dag dat we TT2 krijgen, met een echt nieuwe graphics engine, en zoveel opties ingebouwd dat je het spel over een aantal jaar nog steeds kunt installeren en er plezier aan hebt.
Dat is toch juist locomotion?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Transport Giant gespeeld, voelt lekker aan :). Weet niet zit degelijk in elkaar, weinig problemen tot nu toe tegen gekomen, zelfs de map Nederland (benelux) zit er in. Veel keuze, van 1850 ~ 2050, monorail, superconductor spoorwegen zag ik staan.
Nadeel het bouwen van rails gaat nogal in boten en rechtestukken dus niet schuin. Klein minpuntje, maar daar tegenover staat, gemakkelijk in bediening, je selecteert route voor de trein, en die word dan rood. Ah kijk dat geeft mij tenminste duidelijkheid.
Stations kun je ook uitbreiden, opslaghallen kan je bouwen. Het ziet er niet verkeerd uit, hier ga ik me nog flink mee vermaken :D...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locomotion ziet er iets beter uit dan TT (welke versie dan ook) maar het verschil is niet heel erg groot. Er zitten echter wat stomme fouten in (als je een beetje groot imperium hebt bijvoorbeeld ben je na een tijdje constant bezig met voertuigen vervangen, erg irritant) waardoor de kleine veranderingen/verbeteringen die het wel heeft weer teniet gedaan worden. Welke je beter vindt is IMO dan ook erg persoonlijk, het ontloopt elkaar in ieder geval niet heel erg veel. Transport Giant moet je ver vandaan blijven, dat spel zit helemaal stom in elkaar vind ik. Ik heb het een tijdje geprobeerd, in het begin was het wel verslavend maar na een tijdje erger je je dood. Railroad Tycoon 3 heeft mij op de een of andere manier nooit gegrepen maar ik heb het dan ook niet lang geprobeerd vol te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
Conclusie, er is geen goede succesvolle opvolger van TT :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 12:50
Termi schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:33:
Conclusie, er is geen goede succesvolle opvolger van TT :(.
Er komt een nieuwe versie van OpenTTD die een nieuwe grafische engine heeft. Hierdoor wordt het spel opeens compleet 3D, maar blijft de gameplay van TTD behouden. Natuurlijk zitten er ook weer extra verbeteringen in, zoals misschien een ondergrondstunnel systeem (metro's?), seinen op bruggen en in tunnels, etc. Maar helaas gaat de ontwikkeling van OpenTTD nooit erg snel, maar het gebeurt wel.

Bekijk de forums ook eens via www.openttd.com. Ook kun je daar meer vinden over de PDA versie(s) van TTD. En geloof me, de nieuwe 3D OTTD ziet er wel super uit (tevens vind ik de huidige supersize mappen al geweldig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Locomotion is zeker veel beter dan TTD. Geen spijt van dat ik die gekocht heb destijds, de mogelijkheden die je daarmee hebt in vergelijking met TTD zijn vele malen beter. Bruggen over elkaar, op verschillende hoogten, tunnels met bochten en zelfs station's ondergrond, stations met meerdere lagen en richtingen _o_
Het is alleen wennen in het begin de Rollercoaster manier van aanleggen, maar na verloop van tijd merk je gewoon dat het veel handiger werkt, het enige nadeel zijn lange rechte stukken.

Locomotion wordt helemaal beter als je wat patches uitvoerd waardoor je betere bruggen hebt, en extra treinsets (altijd leuk om bijvoorbeeld Nederlands matrieel in te zetten :P ) maken het nog leuker :)

Nee ik zou niet meer terug willen naar TTD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
UNICRONBOT schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 08:22:
[...]

Ik zeg toch niet dat ik OpenTTD onder dos speel. :(
Ik bedoelde dat de echte die-hard OpenTTD speelt, en dus niet TTD onder DOS, daar OpenTTD daar niet mee werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 09:47

SilentSimon

Have you been hopped?

Postman schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:40:
[...]

Er komt een nieuwe versie van OpenTTD die een nieuwe grafische engine heeft. Hierdoor wordt het spel opeens compleet 3D, maar blijft de gameplay van TTD behouden. Natuurlijk zitten er ook weer extra verbeteringen in, zoals misschien een ondergrondstunnel systeem (metro's?), seinen op bruggen en in tunnels, etc. Maar helaas gaat de ontwikkeling van OpenTTD nooit erg snel, maar het gebeurt wel.

Bekijk de forums ook eens via www.openttd.com. Ook kun je daar meer vinden over de PDA versie(s) van TTD. En geloof me, de nieuwe 3D OTTD ziet er wel super uit (tevens vind ik de huidige supersize mappen al geweldig).
Eigenlijk hoef ik niet eens te reageren, want alles is in deze quote al gezegd :) maar ik doe het lekker toch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-10 01:21

TommyGun

Stik er maar in!

Ik en een vriend hebben veel plezier gehad met RT2. Beetje oud maar misschien toch 's proberen?

Ehm Railroad Tycoon 2 dus geen Rollercoaster Tycoon 2 ;)

[ Voor 27% gewijzigd door TommyGun op 06-07-2005 00:21 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Ik speel af en toe locomotion; maar dat komt waarschijnlijk doordat ik bezig ben met nieuwe treinen enzo; http://www.tt-forums.net/viewforum.php?f=40; hier kan je TGV`s NL treinen etc vandaan halen.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
RT2 is beter dan 3, en nu voor een schijntje bij de Dixons. Denk zelfs dat het de Platium versie is, incl 21st Century uitbreiding.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OpenTTD was en is een toppertje, maar ik vermaak me nu toch prima met Locomotion hoor. Sporen leggen gaat prima, ingewikkelde spoorcombi's ook. Je moet wat veel klikken voor lange stukken recht spoor, maar dat kan voor mij de pret niet drukken.

De pathfinding van de treinen is niet heel goed. Ik heb nu echter wel een netwerk lopen waarbij alle rails met elkaar verbonden is in een heen-terug spoorconfiguratie, net als in het echt dus. Door treinen te routeren mbv waypoints ipv alleen de stations aan te wijzen gaat er geen één van mijn 45 treinen de mist in. De signaalwerking is vele malen beter dan in TTD.

Een ander nadeel vind ik de kleinere kaart + explosieve groei van steden bij goed vervoer. Een standaard-kaart levert je zo een aaneengesloten metropool ter grootte van de gehele kaart op, met gebouwen zo hoog dat je je treinen niet meer kan zien! Ik speel nu meestal eigen scenario's met 5 steden en industry op low.

Ik heb wel de NL treinenset erin gezet van tt-forums.net en een no-breakdowns-mod gebruikt. Dit omdat de breakdowns niet echt realistisch maar eerder vervelend zijn. Deze vond ik in TT niet erg, omdat je daar nog met depots werkte voor plaatsen/removen/onderhoud.

Locomotion met de depots uit TTD zou te gek zijn!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2005 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Postman schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 23:40:
[...]

Zijn er al screenshots van die 3D OTTD? Kan zelf niets vinden, en ben benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

het wordt volgens mij niet 3d, maar gewoon betere models..

ff preview:
Afbeeldingslocatie: http://tt-forums.net/files/32bpp-boredom_138.png
Afbeeldingslocatie: http://doug.mudpuddle.co.nz/albums/ottdwip/trucktest.png
Afbeeldingslocatie: http://doug.mudpuddle.co.nz/albums/ottdwip/monorail2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://doug.mudpuddle.co.nz/albums/ottdwip/airport2.jpg

http://tt-forums.net/viewforum.php?f=36 <- kijk daar voor meer

[ Voor 46% gewijzigd door WJP op 12-07-2005 14:02 ]

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Locomotion is nu te koop bij Media Markt in Heerlen voor 6,- Euro dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MSalters schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 21:29:
RT2 is beter dan 3, en nu voor een schijntje bij de Dixons. Denk zelfs dat het de Platium versie is, incl 21st Century uitbreiding.
Klopt, paar weken geleden gekocht: €3,99 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

ik heb railroad tycoon 3 al bijna een jaar in de kast liggen. Heb hem gekocht, 1x gespeeld en daarna laten liggen. Niet omdat hij slecht was maar meer omdat er grotere uitdagingen toen lagen.. binnenkort weer eens van de plank halen.. alhoewel 3 niet kan tippen aan deel 1...maar ja, die tijden waren anders.

openttd is cool... fantastisch wat de gasten hebben gedaan...

[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 15-07-2005 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:32

Basszje

Reisvaap!]

Locomotion is een beetje suf met die engine omdat je op 50 meter hoogte nog makkelijk achtbaanachtige treinrails kan aanleggen. En ondergronds werkt het erg brak. OpenTTD is ook wel leuk, maar heeft andere nadelen. Transport Giant kan ik je niet aanraden. Slecht en suf spel waarbij het creatieve gedeelte wat leuk is bij die andere spellen niet komt kijken. OpenTTD vind ik het trouwens ook erg irritant om treinen op de juiste rails te houden. Wat een gedoe, pffft

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

Basszje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:20:
OpenTTD vind ik het trouwens ook erg irritant om treinen op de juiste rails te houden. Wat een gedoe, pffft
je kunt ook waypoints gebruiken trouwens. dat maakt alles wel veel makkelijker. maar het is natuurlijk wel DE uitdaging van openTTD om een goed netwerk te maken. (je kun natuurlijk ook voor elke trein een eigen baan maken, dat brengt wel het meeste op)

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb Railroad Tycoon 3 nog liggen. Zal weer eens installeren. :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1