Ik heb een probleem met World of Warcraft. Het blijft continu laden terwijl ik het speel. Het maakt niet uit waar ik ben in het spel, in een drukke stad of een leeg bos, de harde schijf blijft kraken. Soms is het heel eventjes niet zo, dan schiet de framerate ook ineens 10 fps omhoog. Maar als ik dan verder ga begint ie er bijna meteen weer mee.. Dit is dus erg irritant. Ik heb op dit moment een P-IV 2,66 ghz, 512 MB DDR333 en een GeForce TI4200 8x AGP (helaas op 4x AGP door brak mobo). Ik heb alles op de normale kloksnelheden staan. Ik dacht zelf dat het niet zo aan de videokaart zou liggen omdat de framrate wel omhoog gaat als hij ophoudt met laden. Ik zou dus willen weten wat ik aan mijn computer zou moeten veranderen om te zorgen dat ie wat minder hoeft te laden. Ik zat er over te denken om er 512 MB extra ram in te doen, maar ik wel graag eerst weten of dat iets uit zou halen.
Dit gaat zeker werken voor een spel als WoW.Epyon schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:17:
Ik zat er over te denken om er 512 MB extra ram in te doen, maar ik wel graag eerst weten of dat iets uit zou halen.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Verwijderd
Hoeveel geheugen zit erop je videokaart? (128 is echt nodig).
Je hoeft geen nieuw geheugen bij te kopen want 512 mb 333 is genoeg, ik had dat ook en het draaide perfect. Het zou kunnen omdat mobo-zwak is je geheugen niet optimaal werkt.
Je hoeft geen nieuw geheugen bij te kopen want 512 mb 333 is genoeg, ik had dat ook en het draaide perfect. Het zou kunnen omdat mobo-zwak is je geheugen niet optimaal werkt.
ik had hem hier vlekkeloos draaien met 512 sdram, 64mb geforce 3 ti200 met 7200rpm harddisk. (iets van 7 tot 20 fps).
is je harde schijf vol/ defragmenteren en is deze 7200rpm? sata?
http://specs.tweak.to/12504
Er zit 128 MB geheugen op mijn videokaart. Maar wat was de rest van je systeem dan?Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:20:
Hoeveel geheugen zit erop je videokaart? (128 is echt nodig).
[ Voor 5% gewijzigd door Epyon op 04-07-2005 14:29 ]
Het is een 7200 rpm 80GB harde schijf. Ik heb nog zo'n 15 GB over.autodidact schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:23:
ik had hem hier vlekkeloos draaien met 512 sdram, 64mb geforce 3 ti200 met 7200rpm harddisk. (iets van 7 tot 20 fps).
Die zou ik zeker eens defraggen. Opnieuw logisch indelen met partities lijkt me ook wel handig, ervanuitgaande dat het nu één partitie is
Het zijn nu 2 partities, en hij is 2 weken geleden gedefragmenteerd..stefan001 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:46:
Die zou ik zeker eens defraggen. Opnieuw logisch indelen met partities lijkt me ook wel handig, ervanuitgaande dat het nu één partitie is
Misschien kan je je schijf eens testen met een tool van de fabrikant. Ik heb zelf ook een oude schijf die constant bezig blijft, gewoon vanwege de vele slechte sectoren.
en toch blijf ik hem gebruiken
en toch blijf ik hem gebruiken
[ Voor 13% gewijzigd door stefan001 op 04-07-2005 16:52 ]
Pagina: 1