duron, niet meer te unlocken???!!!!???

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:02
ik had mijn duron800@1010 MHz lopen op m'n kt7-raid. na een tijdje begon ie moeilijk te doen en na het opnieuw inkleuren lukte het niet meer om em voorbij de 850 te krijgen, na een paar keer gummen en kleuren nog geen verschil, zelfs wassen onder de kraan helpt niet. hoewel die nu weer mooi glimt...
weet iemand wat?

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Verwijderd

coolpasta ? ... ? .... Cooler ?

Verwijderd

WASSEN ONDER DE KRAAN :?:?:?:?:?

Verwijderd

had hetzelfde probleem met inkleuren....toen maar een potje zilverlijm gekocht...Geen problemen meer nu.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:02

me1299

$ondertitel

:P :P Wassen onder de kraan :P :P

Ikzelf heb hem ook al een paar x opnieuw moeten inkleuren, maar bij mij is het altijd nog gelukt hem weer te unlocken.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06

Spooksel

Spooksel!

kun je daar wat pics van maken? al doe je je duron weer in bad :)
wil wel eens zien

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• wolffman
ik heb er koelpasta van artic silver op zitten en een globalwin fop-38 (met een andere fan nl. een compuneer 5000rpm.

het wassen met zeep op een oude (of van een huisgenoot) tandenborstel, is geen probleem. als ie maar weer droog is als je m weer aanzet. dit had ik gedaan om wat teveel aan artic silver weg te halen (was effe misgegaan)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Kan heel goed hoor.

Een beetje mens weet wel dat je je hele pc wel strontnat kan maken, zolang hij maar droog is als je hem aanzet (wat nog wel eens word vergeten :D)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat een woord: 'strontnat', is jouw stront altijd nat dan ?? >:)

Verwijderd

Tis bewezen zelfs, een goede manier om koelpasta van je processor af te halen is om hem af te soppen :)

• Clithopias
  • Laatst online: 06-12-2024
Op zaterdag 13 januari 2001 12:26 schreef Artcore_Trooper het volgende:
diaree :)

Verwijderd

Poepen in poedervorm is ook niet alles he?? Dat stuift zo...:)
Toetsenborden flikker ik altijd in de afwasmachine, blijft altijd meer dan de helft van heel, en ze zijn weer mooi schoon...:)

Verwijderd

Lekkere verhalen hier hee. :)
Maar denk dat je goed moet tekenen, heel duidelijke streepjes zetten. Alhoewel ik geef wel advies, maar die van mij is kaduuk gegaan...

Verwijderd

liniaal, dik potlood en strepen met die hap, kan niet fout ja behalve als je ze in de verkeerde richting trekt :P

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 09:50

diaree :)
altijd ?? :P :9~ :9

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 13:48 schreef Conan het volgende:

[..]

[..]
altijd ?? :P :9~ :9
Beetje ERG ranzig die smilies...

Verwijderd

Wassen zou op zich wel kunnen, als je ze maar helemaal goed laat drogen en er nergens vocht meer zit dan is het goed toch? :)

Verwijderd

Probeer em es te unlocken met van die prut om achterruitverwarmingsdraadjes (leuk scrabbel woord :) ) te repareren, geleidt als een tiet en is makkelijk aan te brengen :7

Verwijderd

echt heel raar hoor, een vriend van mij heeft een TB800 unlocked... maar nu heeft hij ook dat probleem... raar
waarom gaat het dan zo goed in begin????
tis gewoon dezelfde potlood ook nog....
waar ligt dat toch aan!!!!???

• Leipo
  • Niet online
potlood verliest uiteindelijk zijn geleidende functie dus je zult af en toe het weer moeten 'verversen'

• wolffman
ik heb op advies van Reaper een potje Bison 'electro' zilverlijm gekocht en d'r op gedaan en even goed laten drogen door en een ventilator kacheltje er op te zetten, wat ik dus ook deed met het wassen. en vervolgens alles in elkaar gezet en,......het werkt.

ik had de potlood streepjes die ik voor deze zilverlijm had gezet wel 6 keer opnieuw gezet met verschillende potloden, maar het lijkt erop dat het gewoon stopt met werken na een tijdje, best raar..

maar nu ga ik weer lekker op 1010+ zitten joepie

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-06 22:25

tazitiz

dbprutser

Ja, potlood is gewoon grafiet. een koolstof verbinding die vanwege de vorm van die verbindingen stroom kan geleiden. maar als dat op een warme plaats ligt, waar fans en alles langs staan te blazen zal het gaan oxideren.
en dan geleidt het na verloop van tijd geen stroom meer.
Pagina: 1