Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[EL] Air ionisator (discussie + zelfbouw) deel 2

Pagina: 1
Acties:

• Twinkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 22:58

Twinkil

CTRL-A CTRL-Q

Topicstarter
Al enige tijd zoek ik een methode om stof te weren en nu kwam ik op het volgende topic uit: klikkerdeklik. Na dit gelezen te hebben bleef ik toch nog met vragen zitten. Op google kwam ik eigenlijk ook weinig relevants tegen behalve kant-en-klaar producten. Dit laatste kan natuurlijk niet op tweakers! :*)
Nu ben ik dus van plan zelf zo'n ding in elkaar te flansen, maar wil ik toch de discussie weer even aanwakkeren. Het oude topic is inmiddels 3 jaar oud en misschien zijn er nieuwe ideeën, tekeningen, suggesties en voorbeelden. Tevens werken veel links niet meer in het oude topic en kan ik er eigenlijk niet goed wegwijs uit worden. :'(

Dus zijn er mensen die een dergelijk apparaat hebben gemaakt en hier misschien nog tekeningen van hebben of je hebt suggesties of voorbeelden, plaats ze dan hier.

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:12

SA007

Moderator Tweaking
ik heb zo'n ding in een boekje staan, lijkt heel erg veel op die van dat andere topic...

Alleen werkte die dan op 12v en maakte er eerst zelf een wisselspanning van, maarjah.