Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Lees ook
http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Number=913962
wat ik ervan begrijp is dat die Cubsat werkt maar vrij goedkoop in elkaar zit. Je kunt ook zelf wat plastic platen om je schotel lijmen natuurlijk
Met een echte schotel ben je flexibeler om meer satellieten te ontvangen dan alleen de Astra 1, dat is wel handig als je ook bijv. de BBC kanalen wilt (om maar een bekende te noemen).
Vlakschotels zijn ook meer voor op de camping, maar werken wel bij mooi weer.
Waarom neem je geen gewone schotel, kies dan eentje in de kleur van de muur erachter. Een mooie schotel is niet lelijk zeg ik altijd. Bijv. een Visiosat Bisat G3 (Astra 1, Astra 2, Hotbird),, slechts 60cm hoog.
Cubsat is meer bedoeld voor mensen met een balkon bij een appartement die geen echte schotel mogen plaatsen van de verhuurder.
Verder heb je nog de Digiglobe, die lijkt op een tuinlamp
http://www.sat4all.com/forums/showflat.php?Number=913962
wat ik ervan begrijp is dat die Cubsat werkt maar vrij goedkoop in elkaar zit. Je kunt ook zelf wat plastic platen om je schotel lijmen natuurlijk
Met een echte schotel ben je flexibeler om meer satellieten te ontvangen dan alleen de Astra 1, dat is wel handig als je ook bijv. de BBC kanalen wilt (om maar een bekende te noemen).
Vlakschotels zijn ook meer voor op de camping, maar werken wel bij mooi weer.
Waarom neem je geen gewone schotel, kies dan eentje in de kleur van de muur erachter. Een mooie schotel is niet lelijk zeg ik altijd. Bijv. een Visiosat Bisat G3 (Astra 1, Astra 2, Hotbird),, slechts 60cm hoog.
Cubsat is meer bedoeld voor mensen met een balkon bij een appartement die geen echte schotel mogen plaatsen van de verhuurder.
Verder heb je nog de Digiglobe, die lijkt op een tuinlamp
[ Voor 17% gewijzigd door Bigfoot op 04-07-2005 14:18 ]