Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

case-mod winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Is er iemand die mij kan vertellen wat de "beste" casemod winkel is in Nederland? Ik ben namelijk van plan een dezer dagen een nieuwe computer in elkaar te zetten, met een aantal pre-mod producten zoals CCFL's en fancontrollers enz. Ik heb zelf niet echt een winkel gevonden waar ze alles hadden wat ik wilde. Wel kwam ik op een amerikaanse site (www.xoxide.com) en daar hadden ze wel echt heel veel. Het enige nadeel is dat ze alleen binnen de VS en Canada leveren....

Dan heb ik nog een probleem. Ik wil graag de sunbeam lightbus kopen, en dan een aantal (6) CCFL's in mijn kast (antec P160) plaatsen. Alleen elke CCFL heeft volgens mij een eigen inverter, en in sommige gevallen ook nog zo'n stom sound reactive ding. Dat zit al op die lightbus, dus dat heb ik zeker niet nodig. Maar hoe lossen jullie dat op? Proberen al die kastjes zo mooi mogelijk weg te werken?

Alvast bedankt,

Ruben

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ik denk dat je beter even de shopsurvey's kan doorlezen op de frontpage.

Ikzelf heb hele goed ervaringen met www.pcmodshop.nl als het niet op de website staat kunnen ze het wel bestellen, en erg vriendelijk

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:56
http://shop.freezinghardware.nl/index.asp

Dit is wel een leuke tent, ze hebben ook onderdelen voor pc zelf.

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Wat de 'beste' is is onder andere een kwestie van smaak (Wat wil je? Leuke prijzen? Goede service? Grote voorraad? In de buurt?) en daar kunnen we dus weinig over zeggen. Zoals al vermeld: in de shopsurvey kan je meestal wel reviews terugvinden die je een indicatie kunnen geven over hoe goed een shop is. Je tweede probleem hoort daarbij in een eigen topic, maar is het dat eigenlijk niet waard: als je een aantal CMs met CCFLs erin bekijkt, krijg je vanzelf wel een idee wat de oplossingen ervoor zijn.

Ergo, slotje.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.