Hoest nou dan, PM-etjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Wat ik mij nu afvroeg.
Met de introductie van de PM is er mij ooit beloofd dat wij een openbaar verslag kregen van de evaluatie enzo. :)
Is er al geevalueerd?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

Afaik is er geen officieel evaluatie-verslag geweest? Wel zijn eventuele knelpuntjes en stellingname's van de PM's steeds @TMF ter sprake gebracht :).

Feitelijk doet de PM hetzelfde als het voormalige LM-team uitgebreid met wat meer mogelijkheden om users door te lichten en te communiceren. (Dat de communicatie met de users niet openbaar is spreekt voor zich, dus zal dat ook niet in een openbare evaluatie terugkomen).
Verder ziet iedereen (en levert daar zo nu en dan ook commentaar op) wat er aan edits gedaan word.

Veel te evalueren is er dus ei'k niet :), en de PM is nog immer 'in progress' . . .

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beΓ«indigd

De PM's doen hun werk uitstekend, ze hanteren tegenwoordig niet enkel de schaaf, maar hebben ook een vreemde voorliefde voor scharen. Helaas lijdt dat, voor ondergetekende, regelmatig tot destructieve gevolgen :/

[ Voor 16% gewijzigd door Longbeard op 04-07-2005 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
botoo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 21:06:
Dat de communicatie met de users niet openbaar is spreekt voor zich, dus zal dat ook niet in een openbare evaluatie terugkomen.
Als ik eventjes terug kijk naar [rml][ PM] Evaluatie[/rml] en goed naar jouw reactie kijk, dan begrijp ik dat er dus wel eentje komt :) :P?!
Veel te evalueren is er dus ei'k niet :), en de PM is nog immer 'in progress' . . .
Ik ben er al een tijd helemaal uit, maar ik kan me de verschillende stappen nog wel herrinneren en de vele verschillende mogelijkheden daarin.
Is dar nog sprake van, gaat het modsysteem nog enigzinds veranderen, of heeft het nu totaal geen prioriteit meer, nu het goed gaat?

[ Voor 66% gewijzigd door Alex op 05-07-2005 20:00 . Reden: ging iets fout met verder terug en rml... ]

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

πŸ’€ too old to die young

We hebben in de crewfora (en irc) heel regelmatig overleg met korte communicatie kanalen, dus dingen die hoge prioriteit hebben worden gelijk bij de horens gevat, en minder dringende dingen worden vaak vooruit geschoven omdat er b.v. elders meer code-mankracht nodig is (niets nieuws onder de zon dus :+ ).Verder proberen we bij knelpuntjes eea collectief zover uit te zeven dat we een leidraad hebben voor volgende voorvallen.

Vooralsnog zie ik geen grote veranderingen komen in het modsysteem, het blijft een lastige en tijdrovende materie, maar nu we in staat zijn om misstanden aan te pakken en users die ontevreden zijn over moderaties te helpen denk ik dat we toch op de goede weg zijn.

Verder blijft TMF een sleutelpositie vertegenwoordigen, hier worden dingen gezamenlijk besproken en de goede argumenten meegenomen :).

TMF== :* :Y)

FXDLS 'S&S edition'

πŸ’€ memento mori πŸ’€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Overigens bedoelde ik totaal niets met deze post(-s).
Het is de enige mogelijkheid om wat openheid van een afgeschermd deel als de crew te krijgen. Zelf ben ik op dit moment niet in de mogelijkheid om wat dieper in de materie op te gaan. Ook als ik kijk naar mijn moderaties dan zie ik dat ik met een schrale hoeveelheid als 77 modpunten nooit eeen bodem bereik.
Toch vind ik het interessant om als ex-actief-TMF-er, en niet te vergeten, ooit LM, af en toe eens te informeren naar de status.

Overal zijn natuurlijk altijd te weinig developers, dat zie je in het bedrijfsleven, dus ook bij een communitybedrijf als Tweakers.net. Maar dat neemt volgens mij niet weg dat er wel een duidelijk beleid/een te volgen pad is uitgestippelt.
Bij de introductie was dit heel openbaar, zowel in #tmf als in /16. Dat dat wat minder is vind ik niet erg, maar je krijgt nu dus echt het einde van de moderaters communitie.
Hiervoor zijn dan ook verschillende opties geoppert, en die zijn destijds met open armen ontvangen door Renegade en Femme.
Daarnaast dacht ik altijd dat er een PM++ zou komen, maar hieruit begrijp ik dat er een andere weg in de vorm van een teamverband gekozen is.

Dit alles is alles behalve een verwijt, maar de heren die mee hebben egdaan aan de discussie rondom dit issue hebben inmiddels andere intresses, zijn (ex-)crew, etc. Al met al meestal geen posities waar inzicht is hoe dit pad eruit ziet.
Correct if I'm wrong, misschien hebb ik iets groots gemist hoor... :)

- Giphart

Pagina: 1