Toon posts:

[Word] vastlopen op vbe6.dll bij openen van sjablonen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen ik krijg echt het meest wazige probleemooit op mijn scherm is er iemand die er ervaring mee heeft?

Als ik in word hier op kantoor gemaakte sjablonen open. Krijg ik de volgende foutmelding\

http://img46.imageshack.us/my.php?image=wordfout9wh.jpg

Echt te wazig heeft iemand een oplossing??

Greetz,
Tha Skywalker
EN NEE GOOGLE VOND NIKS

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voordat ik met je probleem begin:

[list=1]
• Probeer voortaan een beter omschrijvende titel te verzinnen. Mocht je die hebben verzonnen, dan kan je die nieuwe titel aanvragen via de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif linksboven
Elke post groeten hoeft echt niet hoor :)
• Hetzelfde geldt voor EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK. ;)

Ok, nu even kijkend naar je probleem:
• Komt dit op elke werkplek voor of alleen bij die van jou.
• Als jij ergens anders inlogt, heb je dan ook het probleem
• Zijn de sjablonen centraal benaderbaar of kan je wellicht de sjablonen opnieuw van het netwerk afhalen
• Zitten er macro's in de sjablonen, schakel die eens uit
Je ziet het: veel vragen, weinig antwoorden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 04-07-2005 12:17 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Komt dit op elke werkplek voor of alleen bij die van jou.
Antw: Alleen bij deze pc

Als jij ergens anders inlogt, heb je dan ook het probleem
Antw: Nogmaals alleen bij deze pc

Zijn de sjablonen centraal benaderbaar of kan je wellicht de sjablonen opnieuw van het netwerk afhalen
Antw: De sjablonen zijn centraal benaderbaar.

Zitten er macro's in de sjablonen, schakel die eens uit
Antw: Er zitten geen macro's in de sjablonen

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

LocalJoost

plaatje hieronder

Probeer eerst eens je normal.dot te verwijderen, word opnieuw te starten en eens te kijken wat ie dan doet.

Gebruik je Norton anti virus, schakel die eens een keertje uit, wil ook wel eens problemen geven.

Kijk hier ook eens naar: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;316033
(Gevonden met 1 zoekopdrachtje in KB van MS)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Verwijderd

Topicstarter
jep mijn fout zat in de VBe6.dll echt vaag maar goed
Thanx Joostje3

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OK, opgelost \o/

Even voor de volgende keer wat tips zodat we "nog" effectiever kunnen meedenken.
  • verzin een goede topictitel. "Problemen met word" zegt niets. Deze pas ik dus wat aan zodat het makkelijker is te vinden in de GoT-search
  • type de foutmeldingen ook uit ipv. alleen een plaatje te laten zien. Nu moet iedereen maar een plaatje openen (doen de meeste niet voor je als je zelf niet de moeite neemt over te typen). Ook moest je toch al overtypen omdat je die meldingen in Google en de GoT-search hebt ingetypt. Ten derde was het zo niet vindbaar in de GoT-search en is het plaatje over een tijdje weg zodat dit topic niet meer bruikbaar was voor anderen met dezelfde vraag. En dat is toch iets dat we natuurlijk graag zien :)
  • geef meer achtergrondinfo in je topicstart. Naast de al gestelde en beantwoorde vragen weten we nog steeds niet welk OS, welke Office en welk patchniveau.
  • je geeft aan dat Google niet hielp maar bijv. [google=vbe6.dll error word ] geeft al heel veel informatie. [url=http://support.microsoft.com/search/default.aspx?qu=vbe6.dll&catalog=LCID%3D1033]zoeken op support.microsoft.com naar 'vbe6.dll'[/] nog heel veel meer. Dus "vond niets" is simpelweg niet waar en dat dan opnoemen is niet bepaald handig. Zeg dan waar je op zocht, wat je wel vond en waarom dat niet werkte. Dan kunnen we tenminste aangeven hoe wel ipv. enkel naar de bekende weg wijzen ;)
Waarom is het trouwens vaag dat het ligt/lag aan een dll dat Visual Basic behelst? Lijkt me juist een vrij essentieel bestand, zeker gezien de foutmelding :)

edit:

Oh ik zag dat je al een topicreport had gedaan over de titel. Dan heb ik daar niets over gezegd :P
Toch maak ik er wat anders van, "probleem" is een woordje dat ik hoe dan ook bijna nooit toegevboegde waarde vind hebben :)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 04-07-2005 14:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1