Advies nodig digitale camcorder

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-02 21:52
Ik ga binnenkort een nieuwe digitale camcorder kopen. Mijn budget ligt rond de 1000 euro max, maar nu wil ik graag weten waar ik op moet letten.

Zo weet ik wel dat de lichtgevoeligheid van de CCD belangrijk is, maar ik heb geen idee hoe je dat uit de specificaties haalt. En de optische zoom is belangrijk. Maar zijn er nog andere dingen welke belangrijk zijn om op te letten? zijn er ook sites waar uitgebreide tests gedaan zijn?

Met google werd ik niet veel wijzer.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mjah, op kieskeurig staat heel veel, je kan even in een winkel gaan vragen, je kan andere topics over digitale camera's lezen, er is namelijk al HEEL VEEL over geschreven.

Als je jezelf eerst georienteerd hebt, en je hebt in je hoofd duidelijk wat je mooi vond, wat niet, wat de verkoper zij, waar je aan twijfelt en wat je eisen zijn en je hebt ook nog specifieke vragen, dan kan je die hier stellen. Het is niet de bedoeling dat je begint met vragen op een forum, anders staat het hier alleen maar vol met "wat moet ik kopen" vragen, en daar zijn nu juist winkels met verkopers en adviseurs voor bedoeld.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.