[ASP.net] Edit-command van Datagrid blijft in geheugen?

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Ik heb een datagrid met edit-buttons die een edit-command aanroepen. Bij de editcommand-event wordt via javascript een nieuwe window geopend terwijl de oude open blijft staan.

Nu wil ik echter dat het oude window braaf in de staat teruggebracht wordt van vòòr het klikken van de edit-button, maar hij lijkt die edit-command in zijn geheugen te houden. Wanneer ik die window refresh, vraagt IE namelijk of ik de gegevens opnieuw wil posten.

Ik heb al vanalles geprobeerd in de editcommand-event te zetten, zoals Session.Clear() en dat soort zaken, maar het helpt niet.

• mulder
  • Laatst online: 11:29

mulder

ik spuug op het trottoir

Dat komt omdat het EditCommand event serverside word afgehandeld, dwz er word een post gedaan. Je moet dus zorgen dat ie alleen het javascript uitvoerd.(De button dus geen PostBack doet)

oogjes open, snaveltjes dicht

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Kun je niet beter een knop maken in je datagrid die via JavaScript het schermpje opent dan dat in het edit commando te doen? Het edit commando is specifiek voor het wijzigen van gegevens gebruik makend van het grid. Als jij wil editten zonder het grid te gebruiken, kun je dus beter een Template column aanmaken en daar een knop in plaatsen die je popup venstertje opent.

My personal website

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
Bedankt, dat is inderdaad een beter idee.