Toon posts:

[Chello+UPC diensten] op andere naam zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben thuis 2 diensten van UPC,

1: Chello internet, al 4 jaar en staat op mijn eigen naam.
2: Kabel televisie, ook al heel lang, maar staat op mijn pa's naam.

Nu is het volgende wat we willen. Wij willen digitale telefonie. Daarvoor hebben we een aanvraag gedaan, maar nu willen we alle diensten in 1 pakket. Dit betekent ook dat alle diensten op 1 naam komen te staan. Het minder leuke is dat ik nu de diensten allemaal op mijn pa's naam wil zetten. Dit lijkt toch niet zo moeilijk toch? Niets is minder waar, het kan dus niet volgens de klantenservice.

Hebben jullie op GOT nog ideeen hierover hoe ik dit op de beste manier kan oplossen, uiteraard in mijn voordeel. Ik wil namelijk zo min mogelijk downtime...

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:30:
Dit lijkt toch niet zo moeilijk toch? Niets is minder waar, het kan dus niet volgens de klantenservice.
Ik weet niet hoor, maar als de klantenservice zegt dat het niet kan zou het misschien zo kunnen zijn dat het niet kan?

Opzeggen en opnieuw aanvragen kan natuurlijk wel. Je wist trouwens dat je met zo'n 'pakket-aanbieding' weer aan een jaarcontract vastzit?

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen pakket dienst maar 2 afzonderlijke diensten in 1 huis op 2 verschillende namen. Misschien ben ik niet zo duidelijk geweest, maar het is geen pakketdienst.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 16:45

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Moet wel kunnen, het is gewoon contractovername. 0900-1580, moet het kunnen regelen.

/dev/null

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb het even naar upc gemailed voor je ;) ik post wel weer als ik antwoord heb.. volgens mij kan het, maar de dienst die op een andere naam komt krijg je een nieuw jaarcontract voor (not sure)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 10:11

sjaak

un giorno credi

Toen internet bij UPC op mijn naam stond en ik uit huis ging en het op m'n ouders naam wilde zetten was dat geen probleem. Is inmiddels wel jaartje of 4 geleden maar met behulp van een brief was het binnen 3 weken geregeld. :)

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
heb ff gebeld voor je, 't is een contractovername, da ken de klantenservice voor je regelen en aangezien je het geheel als pakket wilt, krijg je een nieuw jaarcontract. Ik zou de klantenservice nog maar een keertje lastigvallen als ik jou was ;)

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 15:13

Whuzz

Dodgeball!

Sterker nog, volgens hun klantenservice hoort het helemaal niet te kunnen dat die twee dingen op verschillende namen staan in 1 huis, omdat Chello en KabelTV aan elkaar gekoppeld zijn. Je kunt geen Chello hebben zonder ook Kabel te hebben.

Bij mij was het ook zo. Chello op mijn naam, Kabel op naam van mijn huisbaas. Huisbaas vergeet de kabel te betalen, wat doet UPC, het geld van de kabel zonder pardon van mijn rekening afschrijven, zonder enige waarschuwing vooraf. Hun uitleg: "Chello kan niet zonder kabel. Dus iemand moet die kabel betalen. Als uw huisbaas het niet doet, dan schrijven we het bij u af."

|:(

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Whuzz schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:41:
Sterker nog, volgens hun klantenservice hoort het helemaal niet te kunnen dat die twee dingen op verschillende namen staan in 1 huis, omdat Chello en KabelTV aan elkaar gekoppeld zijn. Je kunt geen Chello hebben zonder ook Kabel te hebben.
Het een volgt niet automatisch op het ander.

Aanwezigheid van kabel(televisie)signaal is technische voorwaarde voor chello internet, maar die hoeven dus niet administratief gekoppeld te staan.
Bij mij was het ook zo. Chello op mijn naam, Kabel op naam van mijn huisbaas. Huisbaas vergeet de kabel te betalen, wat doet UPC, het geld van de kabel zonder pardon van mijn rekening afschrijven, zonder enige waarschuwing vooraf. Hun uitleg: "Chello kan niet zonder kabel. Dus iemand moet die kabel betalen. Als uw huisbaas het niet doet, dan schrijven we het bij u af."

|:(
Lijkt me erg vreemd, jij hebt daar niet voor gemachtigd (en bovendien heb JIJ het wel al betaald). Wat wel kan: UPC sluit kabel af wegens wanbetalen huisbaas. Dan zit jij zonder kabelinternet :o

(in dat geval kun je schade trouwens op huisbaas verhalen)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Dus als je het zo bekijkt..

Ik zit nog een half jaar aan chello vast en ik wil er vanaf.. kan iemand anders mijn contract overnemen...? Krijgt deze echter wel weer een jaar contract.. maar ik ben er vanaf?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:30:
Dus als je het zo bekijkt..

Ik zit nog een half jaar aan chello vast en ik wil er vanaf.. kan iemand anders mijn contract overnemen...? Krijgt deze echter wel weer een jaar contract.. maar ik ben er vanaf?
ja, maar dat moet volgens mij wel gewoon op het huidige adres zijn.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

chucky666 schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 16:40:
[...]

ja, maar dat moet volgens mij wel gewoon op het huidige adres zijn.
Hm balen, schiet ik er nog niks mee op ;)
Pagina: 1