"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Controleer diskmanagement eens onder "systeem" of je usb wel toegevoegd is maar geen letter heeft meegekregen.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Verwijderd
Hmmm, zou kunnen. Ik heb ondermeer een gecrashte 2e HDD vervangen. Loskoppelen van 2e HDD / cardreader helpt niet.arjants schreef op maandag 04 juli 2005 @ 11:33:
Waarschijnlijk probeert windows een schijfletter aan je usb stick te geven die al in gebruik is door een van je harde schijven.
Controleer diskmanagement eens onder "systeem" of je usb wel toegevoegd is maar geen letter heeft meegekregen.
Eens kijken. Configuratiescherm -> Systeem -> Hardware -> Apparaatbeheer
Dan zie ik dit:
Verhip; hij ziet de stick hier wel. Zowel als "algemeen volume" als bij "schijfstations" (bewuste stick is Kingston data traver 256 mb). Windows claimt dat ie goed werkt.
Desondanks niet te vinden bij de verkenner.
Niet aan services gezeten.
[ Voor 10% gewijzigd door bombadil op 04-07-2005 22:12 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
In 98 moet je namelijk wel drivers installeren, vanaf ME niet meer.
[ Voor 211% gewijzigd door Roamor op 04-07-2005 22:26 ]
Euh, waar zit dat?
ALs ik naar de eigenschappen van een willekeurige partitie ga onder deze computer kan je wel de stick vinden (zie ik nu). (bedoel je dat?). Dan na op "hardware" klikken krijgen je weer het zelfde menutje.
En ja, echt XP met 9x look
[ Voor 7% gewijzigd door bombadil op 04-07-2005 22:57 ]
Anywee. Volgens mij weet je niet wat er bedoelt word met schijfbeheer.
Rechtermuisknop Deze Computer -> Beheren. Schijfbeheer.
Staat je schijf erbij?
Rechtermuisknop -> Stationsletter toewijzen.
Nee?
Tss, jammer toch.
Ah, dat wist ik niet. Ik zat al te zoeken bij aparaatbeheer. Nog nooit nodig gehad. Ben zeg maar autodidact (zelflerend) op gebied van PCs.thegve schreef op maandag 04 juli 2005 @ 23:23:
Die snelstart icoontjes horen bij XP. Daarnaast ziet het startknopje er wat mooier uit enzo... Echt XP..
Anywee. Volgens mij weet je niet wat er bedoelt word met schijfbeheer.
Rechtermuisknop Deze Computer -> Beheren. Schijfbeheer.
Staat je schijf erbij?
Rechtermuisknop -> Stationsletter toewijzen.
Nee?
Tss, jammer toch.
En verrek. Stationsletter toegewezen en het werkt!
Allen bedankt!
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Holy f*ck
Waarom heb jij je harde schijven in zo gigantisch veel partities opgedeeld?
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld