Na het installeren van Norton Internet Security 2005 kan ik mijn eigen gebruikers account niet meer aanmelden. Dit ging allemaal erg traag.
Door ctrl-alt-del te drukken kon ik me wel afmelden. Dit duurde wel even.
Als ik hierna in het begin scherm op een ander account klikte werd ik wel zo aangemeld.
Ik dacht dus waarschijnlijk dat het aan mijn account lag in Winxp.
Maar na een herstart probeerde ik het andersom.
Toen ik het andere account pakte om mee te beginnen werd deze ook niet aangemeld. Maar na weer ctrl-alt-del gedrukt te hebben en in het begin scherm weer mijn eigen account gepakt te hebben werd ik weer aangemeld.
Het probleem ligt dus niet aan het account.
Doordat dit zo slecht functioneerd heb ik de Norton Internet Security 2005 er maar weer afgehaald waardoor je met alle accounts weer goed kunt aanmelden.
Toch wil in de Norton Internet Security 2005 op mijn pc goed hebben draaien.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
PC Specs:
1,7 Celeron
256MB Ram
20GB hdd
Win XP Pro
Door ctrl-alt-del te drukken kon ik me wel afmelden. Dit duurde wel even.
Als ik hierna in het begin scherm op een ander account klikte werd ik wel zo aangemeld.
Ik dacht dus waarschijnlijk dat het aan mijn account lag in Winxp.
Maar na een herstart probeerde ik het andersom.
Toen ik het andere account pakte om mee te beginnen werd deze ook niet aangemeld. Maar na weer ctrl-alt-del gedrukt te hebben en in het begin scherm weer mijn eigen account gepakt te hebben werd ik weer aangemeld.
Het probleem ligt dus niet aan het account.
Doordat dit zo slecht functioneerd heb ik de Norton Internet Security 2005 er maar weer afgehaald waardoor je met alle accounts weer goed kunt aanmelden.
Toch wil in de Norton Internet Security 2005 op mijn pc goed hebben draaien.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
PC Specs:
1,7 Celeron
256MB Ram
20GB hdd
Win XP Pro