Ik heb zondag 26 juni een x aantal producten die op voorraad waren bij ze besteld, levertijd was 1 tm 5 werkdagen. Meteen geld overgemaakt en 28 juni een bevestigingsmail gekregen dat er betaald was (geautomatiseerd natuurlijk). Ik heb de 30e een bericht bij ze achtergelaten waar nooit op is gereageerd, daarom 2 Juli weer een + een emailtje dat ik een bericht had achtergelaten + naar beide telefoonnummers gebeld waar niet werd opgenomen. Toen zag ik zondag een antwoord bij een klacht van iemand anders in shop survey, mijn klacht werd echter verwijderd. Ik heb vanochtend weer naar beide telefoonnummers gebeld, het 06 nummer krijg ik meteen voicemail, het vaste nummer na stuk of 20 keer overgaan wordt verbinding verbroken.
Moet ik me geld maar snel laten terugstorten voor die termijn verstreken is? Of moet ik maar rustig afwachten en hopen dat ik me spullen ooit krijg.... En zijn er meer mensen met dit probleem?
Moet ik me geld maar snel laten terugstorten voor die termijn verstreken is? Of moet ik maar rustig afwachten en hopen dat ik me spullen ooit krijg.... En zijn er meer mensen met dit probleem?