Hey figuur, je zit die jongen nu wel helemaal lekker te maken met je verhaaltje dat 975 toch wel zeker te halen moet zijn! Dat lijkt me toch niet echt zo makkelijk te halen eigelijk! Een FSB van 162,5 !! Das nogal hoog vin je ook niet? In principe als je een mobo heb (zoals de CUSL2 gelukkig ook wel is) waarmee je je RAM op een lagere snelheid kan laten draaien als je CPU (FSB) dan heb je denk ik wel meer kans,....maar de rest van je hardware moet het ook allemaal maar net aankunnen! Weet niet precies hoe het zit trouwes met dat verhaaltje over RAM op lagere snelheid want een CUSL2 heeft maar een beperkt aantal instellingen.. dus misschien gaat DAT zelfs nieteens op, dat moet je maar effe bekijken, misschien dat iemand anders deze combinatie heeft en hier wat meer over kan zeggen. Ik persoonlijk denk eerder dat een FSB van 150 ongeveer de max is maar dat heb ik je wel al verteld ;)~~
Das altijd gissen en dat zla het blijven ook, je moet maar zien hoe het in jouw geval gaat uitpakken en of je nou max 850 haalt of 930 maakt ook nog nieteens zo VRESELIJK veel uit. Maaaarrrr misschien haal je de FSB 160 wel! wie weet