Hallo mensen. Ik ben wat aan het uit proberen en het wil niet echt vlotten. Ik wil alle objecten bekijken op een form en als het een object is dat ik zoek dan wil ik er wat mee doen. Het object dat ik nu hieronder zoek is textBox1. Daar wil ik dan de property Text van aanpassen.
Bij regel 10 krijg ik een error:
'LogBuilder.exe': Loaded 'c:\windows\assembly\gac\mscorlib.resources\1.0.5000.0_nl_b77a5c561934e089\mscorlib.resources.dll', No symbols loaded.
An unhandled exception of type 'System.MissingMethodException' occurred in mscorlib.dll
Additional information: Er is geen parameterloze constructor voor dit object opgegeven.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mis gaat. Uit de voorbeelden die ik heb bestudeerd zou dit moeten werken. Weet iemand wat er mis gaat?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Type obj = this.GetType(); FieldInfo[] fields = obj.GetFields( BindingFlags.Instance | BindingFlags.NonPublic ); foreach( FieldInfo info in fields ) { if ( info.Name == "textBox1" ) { Type MyType = info.GetType(); object tempObject = (object)Activator.CreateInstance( MyType ); } } |
Bij regel 10 krijg ik een error:
'LogBuilder.exe': Loaded 'c:\windows\assembly\gac\mscorlib.resources\1.0.5000.0_nl_b77a5c561934e089\mscorlib.resources.dll', No symbols loaded.
An unhandled exception of type 'System.MissingMethodException' occurred in mscorlib.dll
Additional information: Er is geen parameterloze constructor voor dit object opgegeven.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mis gaat. Uit de voorbeelden die ik heb bestudeerd zou dit moeten werken. Weet iemand wat er mis gaat?