< dit stukje webruimte is te huur >
Het kan ook zo zijn, dat je meer dan 30 dagen geregistreerd moet zijn, en je dus morgen pas in SG kan.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 22% gewijzigd door under-world op 04-07-2005 01:24 ]
Die rechten staan wel goed-NMe- schreef op maandag 04 juli 2005 @ 01:13:
Je rechten staan inderdaad niet goed in de admin zo te zien. Ik kan ze zelf niet aanpassen, maar lijkt me inderdaad een foutje.
ExactHet kan ook zo zijn, dat je meer dan 30 dagen geregistreerd moet zijn, en je dus morgen pas in SG kan.
Niet bepaald een bug dus
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ik zag alleen een datum in me profiel dus ik dacht dat het gewoon per dag nummer ging.
Niet goed als in: hij kan inderdaad niet SG in.
Ik had al zo'n vaag vermoeden.Exact
Niet bepaald een bug dus
Dat script draait om 12:00 uur, en aangezien aex351zich om 1 uur en 12 minuten daarna heeft geregged, valt 'ie net buiten de boot, en moet hij dus nog 23 uur wachten
Wat maakt het uit?BalusC schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:41:
Beetje overdreven om op het uur af te gaan. Zou dat scriptje niet alleen de registratiedatum kunnen checken in plaats van daarnaast ook nog de registratietijd?
Volgens mij is SG toch een extratje? Of niet
buit is binnen sukkel
Nou ja, klagen. Kan me voorstellen als je weet dat je na 30 dagen van registratie toegang krijgt, je nog geen toegang hebt....ripexx schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:56:
[...]
Wat maakt het uit?
Volgens mij is SG toch een extratje? Of nietEn dan maakt het toch niet uit of het nu exact 30 dagen is? Persoonlijk vind ik het raar dat je precies na 30 dagen gaat klagen dat je geen SG toegang hebt.. als of er niets anders is dan /1
Wellicht handig om het desnoods even extra op te nemen in Waarom is je topic weggegooid of anderszins verdwenen?
Het maakt dus niet uit, maar nu (is weleens vaker gebeurd) lijkt het verkeerd te gaan, terwijl de meeste mensen dus gewoon 1 dagje extra moeten wachten
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Is er meer dan /1?

Ohja, /31 natuurlijk

Voor zover mijn nuttige bijdrage...
Je moet ergens een grens stellen, want dan ga je mensen krijgen die zeggen 'jaah, maar ik ben 29 dagen geregged!!!!!' enzo..BalusC schreef op maandag 04 juli 2005 @ 09:41:
Beetje overdreven om op het uur af te gaan. Zou dat scriptje niet alleen de registratiedatum kunnen checken in plaats van daarnaast ook nog de registratietijd?
De grens is er, die is 30 dagen. De discussie is niet dat de grens verplaatst moet, maar over wanneer die 30 dagen geteld worden.moto-moi schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:09:
[...]
Je moet ergens een grens stellen, want dan ga je mensen krijgen die zeggen 'jaah, maar ik ben 29 dagen geregged!!!!!' enzo..
Neemt niet weg dat die 23 uur en 59 minuten die men maximaal langer moet wachten eventueel weinig belangrijk zijn volgens mij, maar jouw argument lijkt me niet van toepassing
Volgens mij was dat het oude unbanscript in de HK, dat één keer per uur (ofzoietsSmartDoDo schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:14:
Ik meen dat er in het verleden een tekst bij stond (zal wel een oude sticky zijn geweest) waarin stond vermeld dat het afhankelijk van het scriptje was. Als zoiets erbij staat weet men i.i.g. dat het na 30 dagen is.
[ Voor 1% gewijzigd door NMe op 04-07-2005 14:00 . Reden: Ban, unban, geen verschil :P ]

Dacht al, volgens mij unbande het script
[ Voor 37% gewijzigd door Roberto op 04-07-2005 14:33 ]
Hergebruiken als het kan

(moest toch al een keer de helft van de smilies in dat kreng trashen
Dat hoeft niet zeldzaam te zijn. Wanneer er posts zijn afgesplitst naar andere topics, dan raak je het topic kwijt in je posthistory (iig op het moment, wellicht dat het in de volgende React versie is gefixt)Ook met je posthistory kun je je topic niet terugvinden? Dat kan, maar is zeldzaam
[ Voor 3% gewijzigd door BalusC op 04-07-2005 15:19 ]
Kan je deze link ook verwijderencurry684 schreef op maandag 04 juli 2005 @ 14:39:
Heb de sticky even aangepast voor de ongeduldigen
(moest toch al een keer de helft van de smilies in dat kreng trashen)
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Verder zie ik sinds vandaag die andere forums
Eventueel kun je als je daar behoefte aan hebt toegang tot de Tweakers Huiskamer aanvragen. Het komt voor dat topics richting die 3 fora wordt verplaatst
Je kunt pas HK-XS aanvragen als je aan de voorwaarden voldoet. Zie [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] voor de detailsaex351 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:31:
Ik zie dat voor toegang tot de huiskamer ik het zelf moet vragen, dus bij deze.
Verder zie ik sinds vandaag die andere forums![]()
[...]
Vooruit dan, ondanks dat die link het nog wel gewoon doetRiemer schreef op maandag 04 juli 2005 @ 15:27:
[...]
Kan je deze link ook verwijderen>>> http://bemiddelaar.tweakers.net/ doet het niet meer en staat in de De Banrichtlijnen #bemiddeling
Het woord 'aanvragen' in die quote was een linkaex351 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:31:
Verder zie ik sinds vandaag die andere forums![]()
[...]
Inderdaad. Maar dan krijg ik een error berichtcurry684 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:36:
[...]
Vooruit dan, ondanks dat die link het nog wel gewoon doet
[...]
Het woord 'aanvragen' in die quote was een link
Ik zie nu ook dat met de andere informatie die de mods hebben gegeven dat ik 6 maanden geregistreerd moet zijn,Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De gebruiker heeft geen toegang tot categorie 6.
(interne identificatie: category::get_categorydata::category_not_allowed)

[ Voor 14% gewijzigd door aex351 op 05-07-2005 14:41 ]
Signature
Niks bij dezeaex351 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:31:
Je moet ff in het Mededelingsforum kijken, want er is een bepaald protocol m.b.t. het aanvragen van HK access.
-edit: spuit 11
Sowieso is het Mededelingsforum handig om te checken af en toe, aangezien veel (nuttige) zaken omtrent het forum daar worden neegerpleurd; misschien een tip.
[ Voor 32% gewijzigd door Silent Thunder op 05-07-2005 15:38 ]
Nu je het zegt, die bal gehakt van een LuNaTiC wilde zijn naam erboven hebben staan jaaex351 schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:40:
[...]
Inderdaad. Maar dan krijg ik een error bericht

Idd klopt, ik wou die inholland thread lezenRemy schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:07:
Gewoon geduld hebben is het meest van toepassing op dit verhaalUit de topicstart lijkt het een beetje alsof aex351 zit te 'wachten' op SG-toegang, wat een enthousiasme!
Even geduld hebben lijkt me niet zo lastig in dit geval