πΆ Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. π°
β ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. π
π»ββοΈ
Niet ofzo, precies zoucchan schreef op maandag 04 juli 2005 @ 00:14:En een coaxiale unit lijkt op een woofer met een tweeter 'erin' ofzo
Of ie in het laag goed mee kan weet ik niet precies. Kan goed zijn dat je het niet voldoende vind. Je zou er dan misschien een 3-weg van kunnen maken met een extra bass unit, maar dat bengt wel heel wat extra werk met zich mee.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Sja, die kerel daar zegt aldoor "laag => conusoppervlak". Maar goed, ik ga 'm vergelijken met de PL 105 en een vifa filigran (en misschien de korrekt xt) als ze er zijn, da's wel m'n budget ongeveer namelijk... zal wel posten als ik geweest ben
.
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat houtpakket zo duur is vergeleken met die twee
.
(Ik ben nog een totale nul op dit gebied, hoor, kan het de vorm zijn? Hoe zelf te zagen enzo moet ik zelf opzoeken natuurlijk, maar misschien speel ik liever op safe met een pakket, vandaar
)
Ik snap alleen niet zo goed waarom dat houtpakket zo duur is vergeleken met die twee

(Ik ben nog een totale nul op dit gebied, hoor, kan het de vorm zijn? Hoe zelf te zagen enzo moet ik zelf opzoeken natuurlijk, maar misschien speel ik liever op safe met een pakket, vandaar
π»ββοΈ
Goed, ik had beloofd even m'n bevindingen mee te delen
.
Het zijn leuke speakers, dat voorop. Als je nog niks hebt zijn ze denk ik zeker de moeite. Ze hebben alleen wel een soort 'galm' waardoor ze weliswaar erg prettig en totaal niet vermoeiend in het gehoor liggen, maar het maakt ze wel een klein beetje 'slordig'. Het laag was inderdaad niet denderend, het was niet bepaald nadrukkelijk aanwezig en het had naar mijn smaak wel gecontroleerder gemogen.
Als ik veel geld had had ik ze 'erbij' genomen, maar dat is helaas niet zo
. Ik heb de pl 105 ook gehoord en daar had ik hetzelfde wel een beetje bij, maar ik zou eerder de trapezium nemen als ik moest kiezen
. Iig heb ik niet het idee dat ik er vergeleken met m'n mission M72 veel op vooruit zou gaan.
Het zijn leuke speakers, dat voorop. Als je nog niks hebt zijn ze denk ik zeker de moeite. Ze hebben alleen wel een soort 'galm' waardoor ze weliswaar erg prettig en totaal niet vermoeiend in het gehoor liggen, maar het maakt ze wel een klein beetje 'slordig'. Het laag was inderdaad niet denderend, het was niet bepaald nadrukkelijk aanwezig en het had naar mijn smaak wel gecontroleerder gemogen.
Als ik veel geld had had ik ze 'erbij' genomen, maar dat is helaas niet zo
π»ββοΈ
Anoniem: 148711
OK,
Ik heb van Speaker en Co de Scirocco boxen en ik ben daar heel erg tevreden over. Vooral de kick dat je alles zelf hebt gemaakt. Wel ge bi-wired en op spikes gezet uiteraard. Heb overigens ook een center laten maken door de Speaker en Co man in Groningen. Films is dus ook erg leuk.
Ik heb ze bij Speaker en Co lekker op mijn eigen smaak gekozen en zou dat ook lekker doen. CD mee die je goed kent en een uurtje luisteren maar.
Succes,
Danny
PS: het bouwen was niet echt moeilijk, eerder leuk knutselwerk!
Ik heb van Speaker en Co de Scirocco boxen en ik ben daar heel erg tevreden over. Vooral de kick dat je alles zelf hebt gemaakt. Wel ge bi-wired en op spikes gezet uiteraard. Heb overigens ook een center laten maken door de Speaker en Co man in Groningen. Films is dus ook erg leuk.
Ik heb ze bij Speaker en Co lekker op mijn eigen smaak gekozen en zou dat ook lekker doen. CD mee die je goed kent en een uurtje luisteren maar.
Succes,
Danny
PS: het bouwen was niet echt moeilijk, eerder leuk knutselwerk!