Aangezien ik weer eens wat anders wil en diy me best wel leuk lijkt ben ik eens gaan kijken bij speaker & co in Groningen. Ik heb eens wat dingen die opgesteld stonden beluisterd en daarnaast ook in het boekje/site gekeken wat voor modellen er binnen m'n budget liggen. De meeste die ik interessant vond heb ik wel op dit forum kunnen vinden, maar één (die helaas niet opgesteld stond) heb ik niet hier terug kunnen vinden met de search, namelijk de Trapezium 2.
Uiteraard ga ik nog zorgen dat ik 'm zelf hoor, maar intussen ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die hem danwel eens overwogen en/of gebouwd hebben en waarom (niet), ik vind 'm er in elk geval best stijlvol uitzien
. En een coaxiale unit lijkt op een woofer met een tweeter 'erin' ofzo, ik vind het er wel interessant uitzien
. Ik hoop dat het een speaker is die niet dreunt, maar wel erg muzikaal is en ver in het laag doorkan, maar goed, dat is natuurlijk een kwestie van uitproberen... maar als er mensen met ervaringen zijn: graag
.
Uiteraard ga ik nog zorgen dat ik 'm zelf hoor, maar intussen ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die hem danwel eens overwogen en/of gebouwd hebben en waarom (niet), ik vind 'm er in elk geval best stijlvol uitzien
❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !