Oke hier even het verhaaltje:
Ik had nog een oude pc liggen en had er even een andere hdd in gedaan ff kijken wat er op stond.
Oke, gekeken wat erop stond, en plug de oude er weer in en zet hem aan.
Hij geeft ineens een vage DHCP melding en begint op het netwerk te zoeken naar een OS.
Dus ga naar het bios en zet het op disabeld (stond dus ineens op enabled).
Start de pc weer op, nu de melding dat hij geen HDD kan vinden.
Weer naar het bios gegaan en de Primary hdd stond op 'auto' ik ff switchen en zette hem op hdd1 of iets dergelijks en hij gaf de schijf goed aan qua ruimte enzo.
Weer opnieuw opgestart en nu de melding, none primary hdd found, insert boot disk and press enter.
Ik ff windows xp cd erin gedaan en toen gaf hij dus aan dat er geen hdd gevonden was.
Ik heb geen idee hoe ik dit dus moet oplossen
In het bios vind hij de schijf dus wel maar de pc zelf niet..
Iemand tips?
Ik had nog een oude pc liggen en had er even een andere hdd in gedaan ff kijken wat er op stond.
Oke, gekeken wat erop stond, en plug de oude er weer in en zet hem aan.
Hij geeft ineens een vage DHCP melding en begint op het netwerk te zoeken naar een OS.
Dus ga naar het bios en zet het op disabeld (stond dus ineens op enabled).
Start de pc weer op, nu de melding dat hij geen HDD kan vinden.
Weer naar het bios gegaan en de Primary hdd stond op 'auto' ik ff switchen en zette hem op hdd1 of iets dergelijks en hij gaf de schijf goed aan qua ruimte enzo.
Weer opnieuw opgestart en nu de melding, none primary hdd found, insert boot disk and press enter.
Ik ff windows xp cd erin gedaan en toen gaf hij dus aan dat er geen hdd gevonden was.
Ik heb geen idee hoe ik dit dus moet oplossen
In het bios vind hij de schijf dus wel maar de pc zelf niet..
Iemand tips?