Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:16
Hallo allemaal,

k zit met een serieus vervelend probleem... K heb mijn uren dat ik gewerkt heb de voorbije 3 weken opgeslagen als concept in men gsm, nu vandaag was de batterij plat en viel hij uit. K heb hem al een dikke 2 maand niet meer uitstaan gehad eigenlijk en hun blijkt het knopje om hem te starten niet langer nut te hebben, er gebeurd gewoonweg niets... K kan er met een schroevendraaier ofzo op gaan duwen, allemaal geen zin, wanneer k hem in de lader steek laad hij wel mooi op, toont "NOKIA" en de batterijstatus dus hij werkt nog, maar k zou iets meoten vinden om hem terug kunnen te starten daar k tot overmaat v ramp morgen men uren moet binnenleveren 8)7

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-11 18:13
Aiii lastig probleem.. Ten eerste vind ik het persoonlijk niet slim om persoonlijke of belangrijke informatie in je telefoon op te slaan, maar dat ter zijde :Y)

Zit er eventueel nog garantie op het beestje? En wat heb je allemaal al geprobeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door the-edge op 03-07-2005 23:28 . Reden: typ-oOo ]

• fromalk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-07 15:16
idd een erg lastig probleem, k heb reeds enkele ure op t knopke zitten pitsen zonder succes en ben naar de schreovendraaier gegrepen daar er toch geen garantie meer op zat :-(... Nu blijkt het probleem niet aan het plasteiken knopje te zitten maar blijkbaar echt aan t schakeltje, k heb geen idee hoe k dat ga kunnen oplossen, als k heb 1* aankrijg en op kan starten + gegevens snel noteren is eht al goed voor mij :-s

MVG fromalk

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Aantal dingen dat je kan proberen:
- Batterij er uit halen voor een minuutje ofzo, en er dan weer in doen. Kans dat hij het dan wel weer doet.
- Indien mogelijk het cover of faceplate van de telefoon eraf halen en kijken of er grote hoeveelheden stof onder de knoppen zit, indien dit het geval is kan je met een airduster ofzo proberen het weg te blazen.

Verwijderd

Aangezien je zegt dat je toch al geen garantie meer hebt ga ik er vanuit dat je 1 van de eerste modellen hebt.. Daarbij was namelijk het probleem dat ie soms niet meer aan wou.. D eoplossing was je batterij een paar uur eruit halen en er weer in doen! :) Ik hoop dat dit voor jou ook zo werkt..

Kijk of vraag eens op het grote Nokia 6230 topic.. Daar heb ik die info ook gelezen aangzien ik zelf ook een 6230 heb.. Volgende keer niet meer belangrijke informatie in een tel opslaan, niet egt handig.. 8)7

• AsBest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb met mijn 6260 wel eens dat het aan-knopje vast zit, dan blijft ie haken onder het randje. Als je dan met een mesje of een ander dun voorwerp het knopje weer recht duwt dan gaat ie weer gewoon aan.
Pagina: 1