[BF2] Teamkill bug?

Pagina: 1
Acties:

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 14:16
Ik maakte net iets heel vreemds mee. Na een tijdje online spelen schoot ik (zoals dat hoort) m'n vijand neer, aangezien zijn naam in de rode kleur aangegeven. Het vreemde was dat hij niet terug schoot en het werd even later als een teamkill aangegeven. Even later kom ik die kerel weer tegen en schoot 'm weer neer, het was WEER een teamkill. Na de derde keer werd ik gebanned van de server (logisch als je 3 keer iemand van je team killed ;) ) Ik weet niet of dit een bekende bug is ofzo, maar het is vrij storend om iemand voor vijand aan te zien, terwijl daar geen spraken van is :(

Heeft iemand zoiets ook 'meegemaakt' of ben ik gewoon kleurenblind geworden?

Verwijderd

Dit is inderdaad een bug. Heb ik ook is gehad, gewoon kijken naar het pak van diegene.

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 16:30
Is bekende bug, niks om je druk om te maken, wordt hopelijk gefixt in upcoming patch.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

• KillR-B
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-11 14:16
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:14:
Dit is inderdaad een bug. Heb ik ook is gehad, gewoon kijken naar het pak van diegene.
Ok thanx! Dan weet ik dat. Ik heb alleen niet veel tijd om naar het pak te kijken, gezien het feit dat ik m'n vijand zo snel mogelijk uitgeschakeld wil hebben :P
Hopelijk is het iid gefixed met die patch.