Beeld wordt wazig bij starten programma

Pagina: 1
Acties:

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:27
Het volgende is sinds een paar dagen het geval (weet niet precies wanneer het begon).

Op het moment dat ik Azureus start (en soms als ik een tweede venster open in Firefox) wordt alles op mijn beeld wazig. Zodra ik azureus of het tweede venster van firefox programma's afsluit duurt het 2 a 3 seconden voordat het beeld weer goed is. Minimaliseren van de programma's heeft geen zin, ze moeten echt afgesloten worden.

Als het beeld wazig is en ik pas de refreshrate aan (b.v. van 60 naar 75 of omgekeerd) wordt het beeld ook weer scherp.

Ik heb andere drivers van mijn videokaart geprobeerd, waaronder de nieuwe forceware 80.40 maar dat helpt ook niet.

Ik heb geen idee waar ik het in moet zoeken. Iemand anders ooit dit probleem gehad of iemand die een oplossing weet? Met de search kon ik niks vinden.

Specs in sig, maar relevante info:

XFX 6800 GT
17" tft 710t Samsung.

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
wat andere specs zouden wel handig zijn, bijvoorbeeld je voeding, en probeer eens je dvi of vga kabel te verleggen.

Verwijderd

jann1s schreef op zondag 03 juli 2005 @ 23:03:
wat andere specs zouden wel handig zijn, bijvoorbeeld je voeding, en probeer eens je dvi of vga kabel te verleggen.
Zie: Specs! domoor 8)7

ontopic: Geldt dit probleem voor al je programma's? Gebeurt het ook bij 3D gamen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 23:09 ]

• bassio
Zoals ik al zei, specs staan in mijn sig. Voeding is een Antec Nepower 480 watt.

Als het aan mijn kabel zou liggen moet het volgens mij altijd zo zijn. Nu is het alleen zo als ik Azureus start. Ik kan veel andere programma's starten maar daar gebeurt het niet.

Bij deze site (http://bf2.slawed.net/) gebeurt het ook als ik onderaan op click here druk. De volgende site wordt geopend:
http://bf2stats.ausgamers.com/sigpick.php

Het beeld wordt weer wazig. Pas als ik alle firefox vensters afsluit is het weer normaal.

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Dan heb je anti-aliasing aanstaan bij de drivers. Dit wordt geactiveerd als Java ook geactiveerd wordt (Azureus en applets in Firefox). Moet je dus gewoon uitzetten (op application controlled), ipv geforceerd :)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• bassio
Love U _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Heb me al rot gezocht...

Thanx, kan nu weer rustig slapen....
Pagina: 1