Ik heb sinds enkele dagen een iPod maar ik heb er nog niets anders als problemen mee gehad. Alles is geinstalleerd zoals het hoort iTunes en de iPod software geupdate. De helft van de tijd komt de iPod niet te voorschijn in iTunes waardoor ik hem moet herstellen. Dan gaat het weer wel. Zet ik er een paar liedjes op en koppel daarna de iPod weer los werkt alles prima geluid is goe e.d. Als ik hierna de iPod weer aankoppel krijg ik in explorer te zien dat er een verwisselbare schijf is aangesloten, terwijl dat de naam iPod zou moeten zijn. iTunes herkent het toestel dan ook niet meer waardoor liedjes toevoegen, laat staan verwijderen, vrij lastig wordt (lees: onmogelijk). Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al op de supportpagina van apple gezocht en op google naar info maar daar vind ik niets.
Heb je 't al eens op een andere pc geprobeerd? Wellicht heb je iets vreemds draaien dat een probleem oplevert..
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ik heb nu eens geprobeerd de software te installeren op een andere pc maar ook daar krijg ik het niet aan de gang. Het topic staat nu ook op de fora van apple zelf. Waarschijnlijk ga ik morgen terug naar de winkel om het probleem uit te leggen en een oplossing te zoeken.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
![]()