Toon posts:

Skype gooit internet verbinding er uit

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik Skype geinstaleerd heb zit ik al met het zelfde probleem. Mijn Internet verbinding word namelijk iedere keer er uit gegooid zodra ik verbinding maak met Skype, tijdens het inloggen. Daarna werkt alles wèl zoals het moet! Skype doet het gewoon perfect, behalve tijdens het opstarten.

Ik heb nog nooit problemen in deze trand gehad met enig ander vergelijkbaar programma. Ook niet met "gewoon een programmatje" dat via Internet verbinding maakt.

Poorten in mijn router heb ik NIET open gezet speciaal voor Skype! Wel voor enkele andere programma's. Ook na een herinstalatie (al 5 keer of zo) blijft het probleem de kop opsteken!

Ik heb reeds heel GoT en Google afgezeocht naar een vergelijkbaar probleem maar heb tot op heden nog niet iets gevonden waar ik mijn probleem mee opgelost kreeg! :/

Waarom moet in godsnaam mijn Internet verbinding opnieuw verbinding maken om Skype te starten?
Hoe krijg ik dit probleem opgelost?
Zou het iets met mijn router te maken hebben?

Alvast bedankt! _/-\o_

• Jochem Knoops
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:54
Op welke manier ben je verbonden met internet ?

Je schrijft router, maar bv een adsl/router ineen ? of een usb-adslmodem met ook routerfunctie.

Verwijderd

Topicstarter
JochemKnoops schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:37:
Op welke manier ben je verbonden met internet ?

Je schrijft router, maar bv een adsl/router ineen ? of een usb-adslmodem met ook routerfunctie.
Ik heb een ADSL verbinding van Demon Internet (DSL Express 2/1 Mb)
En een aparte router van het merk Linksys die aangesloten is op mijn ADSL modem.

Edit: Het is zelfs nog erger met mijn verbinding. Als mijn jongere broertje zijn PC ook aan heeft staan, en mijn Skype start op, vliegt ook bij hem de Internet verbinding er uit. Dat wilt dus zeggen dat heel het Netwerk plat gaat, en dat komt natuurlijk door de router. Nu weet ik in ieder geval in welke richting ik moet zoeken :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2005 11:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik mijn PC geformateerd. Skype weer opnieuw geinstaleerd, maar het probleem blijft zich voordoen :/ Zou ik dan toch een speciale poort in mijn router moeten open zetten om Skype een fatsoenlijke verbinding te laten maken tijdens het opstarten?