Toon posts:

[Apache 1.3/Windows] hoe mod_throttle installeren? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, wie kan mij duidelijk uitleggen hoe ik mod_throttle moet installeren voor apache 1.3?
Op de site staat dat je iets met ssh moet doen ofzo, maar daar snap ik geen hol van... :X

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=howto install mod_throttle] ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Je bent nieuw dus even wat uitgebreide uitleg:
Ik maak je topictitel even af. "[Apache/N00b]" geeft misschien precies weer hoe je je voelt, maar als je best handleidingen wilt lezen en wilt proberen ben je geen noob (a.k.a. geen zin om er in te verdiepen maar aan het handje gehouden willen worden), hooguit newbie (geen ervaring maar wil graag leren). En als je wel echt n00b bedoelt past de vraag niet op GoT :P En daarnaast zijn die tags er om er nog wat achter te zetten aan precieze situatie zodat duidelijk is waar het over gaat. dus die pas ik wat aan.

Oeh en nog een verlaat welkom :Y)

Eeeeeuhm. "iets met ssh". Dat is niet iets waar we met die beschrijving meer uitleg bij kunnen geven :P

Ongetwijfeld heb je de link van -NME- al eerder doorgenomen. Geef even wat meer info. Wat is de situatie? (Eigen server of ergens extern gehost? Windows? Linux? Anders?) Wat probeer je maar lukt niet?
Je huidige vraagstelling geeft namelijk weinig meer opties dan "gewoon" verwijzen naar een handleiding ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen WAMP webserver.

Maar als ik bijvoorbeeld bij zo'n howto lees wat ik moet doen:
Execute the following commands:

# I like to have a directory for downloads
mkdir /tmp/downloads
Dan heb ik geen idee waar ik het commando moet invoeren.

(Nog bedankt voor de uitleg, bij nader inzien vind ik mezelf toch meer een newbie. ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 23:12 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

als je dat leest zit je te kijken naar een handleiding voor systemen met de mkdir binary; waar MS Windows geen onderdeel van uitmaakt ;) Dat je op Windows werkt maakt de zaker inderdaad wel wat anders; heb je hier al tussen gekeken? :) Ik pas ook je topictitel even aan zodat duidelijk is dat het hier om WIndows gaat :)

[ Voor 14% gewijzigd door Spider.007 op 03-07-2005 23:32 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate