Ik heb een Toshiba Satelite A10, nu was ik in het begin van de week er rustig op aan het werk toen ik plots een messagebox kreeg met 'Hard Error' ... ik duw ok (had geen keuze) en laptop (met win XP) sluit dus gewoon af... Ik start hem opnieuw op, hij blijft hangen op het bios (toshiba) scherm...
Ik haal even de batterij er uit, steek deze er terug in en duw nogmaals op het knopje... niets.
Batterij heb ik er ondertussen meermaals in en uit gehaald... geen oplossing... Met de stroom er in doet hij ook niets, ook niet als batterij er uit is. Heb ondertussen hem helemaal gedemonteerd en ook enkel het moederbord doet niets... Alle andere onderdelen blijken dus echt nog wel goed te werken...
Iemand nog een idee, of een idee wat die 'Hard error' was?
Ik haal even de batterij er uit, steek deze er terug in en duw nogmaals op het knopje... niets.
Batterij heb ik er ondertussen meermaals in en uit gehaald... geen oplossing... Met de stroom er in doet hij ook niets, ook niet als batterij er uit is. Heb ondertussen hem helemaal gedemonteerd en ook enkel het moederbord doet niets... Alle andere onderdelen blijken dus echt nog wel goed te werken...
Iemand nog een idee, of een idee wat die 'Hard error' was?