Toon posts:

camera mee op vakantie, drivers installeren voor leegtrekken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik heb een vraagje betreft mijn digitale camera. Wij gaan
binnenkort op vakantie naar turkije, en daar wil ik dus foto's gaan maken. Aangezien
er op mijn camera op goede kwaliteit maar zon 70 fotos kunnen en geen geheugenkaart mogelijk is wil ik daar mijn fotos van mijn camera kunnen halen. Ik zat al te denken aan een internet cafe of zo. Maar het probleem is dat normaal gesproken een software programmatje nodig heb om fotos van camera naar computer te ''uploaden''. Ik heb een TRUST 500F Spycam. Ik weet het, niet de beste :) maar wel een mooi discocameratje. Dus heeft iemand een oplossing voor my zodat ik meer fotos met deze camera kan maken , dus fotos van de camera kan halen en bijv op een mp3 stickje zetten?

alvast bedankt

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 16:35
Er zullen vast wel internet cafe's zijn met een card reader en een cd-brander.

Goed lezen is ook een vak |:(

Dan wordt het inderdaad nogal lastig.

[ Voor 38% gewijzigd door wortelsoft op 03-07-2005 20:53 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:12

Coldcat

HODL

een card reader is geen optie omdat sportmaster er juist geen geheugenkaart in kan stoppen of eruit kan halen. Wat je het beste kan doen is een internetcafe zoeken met een usb-poort en je foto's uploaden naar ruimte op internet of op cd branden.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of een USB copy box kopen.
http://www.sitecom.nl/pro...?product_id=329&grp_id=11

zo'n ding dus, kun je 30GB kwijt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:41

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

WAAR je op vakantie gaat is ook wel relevant...

Paar maanden terug zat ik in Tiranë (Albania), waren ze trots op hun P1 en 128Kb ISDN lijn, reken maar dat daar geen card readers beschikbaar waren 8)7

Zorg gewoon dat je zelf opslag mee hebt, dan heb je ongeacht omstandigheden geen probleem "z

Oslik blyat! Oslik!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:12
De TS zegt normaal software nodig te hebben om de foto's van zijn cam af te halen. Als dat idd zo is lijkt het me dat dat toestel geen normaal mass storage device is, en vraag ik me af of het met zo'n copy box gaat werken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-02 13:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Als je kijkt naar de prijs van een copyBox en de prijs van dat Trust toestel kun je volgens mij ook meerdere toestellen meenemen :X

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:12

Coldcat

HODL

wat je beter kunt doen is wat geld investeren in een nieuwe goede camera die je kunt uitbreiden met geheugenkaarten. Dan heb je ten eerste veel mooiere foto's en ten tweede heb je nooit de stress of je ze nog kan bewaren

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
hoe groot is dat programmaatje dat je nodig hebt? je zou het op een usb stick kunnen zetten en ter plekke in het internetcafé installeren! desnoods alleen de drivers van je cam..

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-02 15:02

FlyEragon

Alien Monkeys

Herkent Windows het apparaat niet als een "mass storage device" als je geen drivers hebt geinstalleerd? Dan zou het een stuk makkelijker zijn
Pagina: 1