Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zusje heeft enkele dagen geleden een mp3 speler gekocht van het merk Victory. Het type mp3speler is 301-F1.

In de handleiding staat dat windows XP het spelertje automatisch moet detecteren, dit doet windows echter niet. Hij geeft namelijk aan dat het apparaat niet herkend wordt.

Via het configuratiescherm (hardware>wizard hardware toevoegen) kan ik de speler ook niet toevoegen.

Hoe kan ik dit oplossen?
Er hoeft verder niets geinstalleerd te worden (drivers zijn enkel nodig voor windows 98)

Ik snap het echt niet, via google is zeer weinig te vinden helaas..

Edit:
De minimale systeemeisen zijn Pentium II, 32 Mb intern geheugen.
Onze specs: AMD Athlon (TM) XP1700+, 512 MB Ram geheugen.
Besturingssysteem: Windows XP professional.

Hier kan het dus niet aan liggen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 20:26 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Doen andere USB apparaten het wel?
Anders moet je misschien even je USB drivers refreshen, en als dat niet werkt het ding gewoon terugbrengen, het staat nou niet bepaald bekend om zn kwaliteit.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:26:
Doen andere USB apparaten het wel?
Anders moet je misschien even je USB drivers refreshen, en als dat niet werkt het ding gewoon terugbrengen, het staat nou niet bepaald bekend om zn kwaliteit.
Dat laatste dacht ik al. Hoe refresh je de USB drivers? B)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat je dat wel kunt vinden op het cd'tje dat je bij je moederboard kreeg.

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
als er een apparaat wordt gedetecteerd, maar niet herkend, dan ligt dit toch eerder aan het apparaat dan aan de usb denk je niet? Lijkt me eerder gewoon een erg brak spelertje :p

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels al een andere speler gehaald, spelertje was inderdaad brak :P

Bedankt voor de hulp :)
Pagina: 1