Toon posts:

[CS:S] Server lagt uit zodra ik erin wil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net HL2 gekregen en ging meteen aan de slag met CS Source.
Als ik naar een server zoek sorteer ik op ping en dubbelklik ik op eentje rond de 30ms ofzo, maar dan krijg ik dus een server status scherm en dan kan hij blijkbaar geen verbinding maken met de server want hij lagt eruit (ping loopt op tot uiteindelijk 2s)

Ik heb een Tiscali ADSL abbo van 4mb down (512 up denk ik), maar op de modem/router zit ook telefonie (we gebruiken het weliswaar [nog] niet). Als ikbij de NAT settings kijk staat er iets van Ports 13xxx to 3xxxx are usually in use by voice, en daar zit de 27015 poort van CS dus ook bij.

Sommige servers kom ik wel in maar met een ping van +/- 100 wat niet normaal is.

Edit: speedtest.nl geeft me 100-300ms :S

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 20:12 ]

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
draaien er soms geen dingen op de achtergrond? geen andere pc op het netwerk die bezig zijn?

heb je dit al lang of is het pas opgekomen, want het kan best zijn dat ze onderhoud aan het plegen zijn en dan kan je soms wel eens last hebben van lag.

is ook de bekabeling goed. als er ergens slecht contact wordt gemaakt kan dit ook negative gevolgen hebben op je ping.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
mrboomblaster schreef op zondag 03 juli 2005 @ 20:49:
draaien er soms geen dingen op de achtergrond? geen andere pc op het netwerk die bezig zijn?

heb je dit al lang of is het pas opgekomen, want het kan best zijn dat ze onderhoud aan het plegen zijn en dan kan je soms wel eens last hebben van lag.

is ook de bekabeling goed. als er ergens slecht contact wordt gemaakt kan dit ook negative gevolgen hebben op je ping.
De ping van 100-300 kan komen door een andere PC die downloadt, maar dat verklaart niet dat ik helemaal de server niet in kom. Het is dan wel net pas maar ik heb ook net pas HL2. Bekabeling is volgens mij niks mis mee.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
Als ikbij de NAT settings kijk staat er iets van Ports 13xxx to 3xxxx are usually in use by voice, en daar zit de 27015 poort van CS dus ook bij
net over heen gelezen. maar die poort moet wel open staan. dat het mss eventueel in gebruik is moet niet uit maken. ff openzetten zowel TCP als UDP. weet niet hoe het met die router werkt maar daar is wel achter tekomen.

D2 acc: *Mrboomblasterhc