Toon posts:

HELP, Ik wil een CEL 700 heel snel, maar hoe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar mensen.

Ik heb een een ASUS P2B-F met een PII400 cpu erop. Ik wil er echter mbhv een fcpga adapter een celly 700 op gaan zetten. Deze wil ik dan weer overklokker naar 1050 (10,5x10) of hoger.

Welke adapter en fan (goed en betaalbaar)moet ik kopen. En vooral WAAR.

Verder wil ik weten of dit een goed plan is en of het haalbaar is.

THANX

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
waar? ik ga altijd naar 1 cheap winkeltje hier in schagen, en die bestellen het wel! alleen ga ik niet naar die commerciele winkels, gewoon het eigen-huis-thuis-pc zaakje :)

Verwijderd

Topicstarter
O ja vooral voor het antwoord op de vraag WAAR? Het lieft wel een beetje in de buurt van Roterdam.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Gisteren het licht gezien en dus moet je morgen een uitgetweakte bak hebben?

Geloof me, het is bij iedere CPU een kansspel of het lukt of niet en het vergt veel geduld. Haasje repje zorgt meestal alleen voor zwartgeblakerde CPU's of veel vragen op dit forum. ('tis wel DIE-hard overklokking etc).
Leer nu eerst 's de naam van je woonplaats goed te schrijven.

Verwijderd

Topicstarter
Vlakbij: ROTTERDAM

Nou blij?

Verwijderd

Ik hoop heel erg dat ik mazzel heb met mijn Celeron 700 , vanaf 83 MHZ fsb (871 CPU) kan ik in stapjes van 1 Mhz fsb werken.

Hopen dat hij de 83 haalt dus.

Damn ik ben hyperactief op dit moment zeg (en dat om 03:00)

IK WIL WEER TWEAKEN!!!

Mijn celie 700 ligt hier te verstoffen en ik maar wachten op mijn moederboard :(

SOMEBODY PLZ SHOOT ME! :'( ;'(

note to self: kalmerings tabletten kopen om mijzelf te underclocken tot mobo weer terug is!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
WEbmaster check de winkel: Fascom Computers die zit op de Jonker Fransstraat 90-A (maandag gesloten)te Rotterdam. Is wel een leuke winkel(goedkoop en goede service hele goede service) en ze verkopen er ook een Golden Orb...
koop er meteen een MSI-SLOTKET bij,
Ik koop hier ook altijd mijn computer spullen (behalve dingen die ze niet hebben zoals alpha/delta koeler)

Greetz
Pagina: 1