[Netscape] steeds uitgelogd na afsluiten *

Pagina: 1
Acties:

• itsik60
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06-2024
ik gebruik sinds een tijde Netscape, maar elke keer als ik hem afsluit, logt hij mij af bij services als google.com/ig. Eerst bleef ik daar wel 'gewoon' ingelogd...

kan iemand mij helpen?

mvg,
itsik60

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Sowieso hoort dit probleem eerder in het subforum Software Algemeen.

Het enige wat ik kan bedenken is dat die personalized homepage cookies gebruikt en Netscape om een of andere reden je cookies verwijdert. Controleer die instellingen eens :)

edit:

Daarnaast is het ook handig om wat meer informatie te posten in je openingspost. Nu heb je het risico dat men teveel vragen heeft (waarvan je de antwoorden al weet ;)).

Bijvoorbeeld:
- Welk OS gebruik je
- Welke versie van Netscape gebruik je
- Heb je het probleem ineens of altijd al gehad
- Wat is er veranderd waardoor het probleem leek te onstaan
- Wat heb je zelf al geprobeerd (scheelt veel heen en weer gevraag ;))
- Welke mogelijke oplossingen heb je zelf gevonden en werkte niet

[ Voor 46% gewijzigd door BtM909 op 03-07-2005 16:31 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^ Ik heb eigenlijk niets toe te voegen :P

Inderdaad lijkt me dat de cookies worden verwijderd. Bijvoorbeeld omdat er ergens een (privacy?) setting staat.

Ik verplaats van Windows Operating Systems naar SA en pas de topictitel wat aan: "netscape probleem" maakt namelijk niet duidelijk wat nu de vraag is.
(Zie ook Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy
voor waarom :) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• itsik60
Ik gebruik XP SP II en ik naar mijn weten de laatste versie van Netscape (geloof 8.03). Het probleem deed zich voor nadat ik een keertje Google personalized search geprobeerd heb, sindsdien logt hij niet meer automatisch in.

EDIT: Ik heb mijn settings ook al nagekeken, maar daar kon ik niets bijzonders in vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door itsik60 op 03-07-2005 22:47 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

itsik60 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 22:46:
Ik gebruik XP SP II en ik naar mijn weten de laatste versie van Netscape (geloof 8.03). Het probleem deed zich voor nadat ik een keertje Google personalized search geprobeerd heb, sindsdien logt hij niet meer automatisch in.

EDIT: Ik heb mijn settings ook al nagekeken, maar daar kon ik niets bijzonders in vinden.
Achterhaal eens waar Netscape cookies bewaart. Wis die desnoods even en bezoek vervolgens de google page. Bij het verlaten / refreshen van de pagina zou je al een cookie zichtbaar moeten hebben?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• itsik60
Ik had gister weer ingelogd in google.com/ig en ik had aangevinkt dat ik onthouden moest worden. Dat werkt nu, dus wat dat betreft is het nu opgelost, maar ik blijf het toch vreemd vind, want eerst hoefde ik dat niet te doen...

iig wel bedankt ;)
Pagina: 1