Toon posts:

Hoe kom ik aan een IP-adres

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij TMF mijn homepage staan en bij domainmonger een domeinnaam gekocht. Hoe koppel ik mijn pagina aan de domeinnaam. Ik heb begrepen dat je bij Domainmonger een IP-adres moet opgeven maar die krijg ik bij TMF niet.

Verwijderd

wat is je domeinnaam daar dan...... ik zoek wel ff uit

Verwijderd

Topicstarter
Bij TMF : www.blitch.tmfweb.nl
Naam bij Domainmonger (www.domainmonger.com) : www.blitchwitch.com

Ik weet het de pagina is nog niet klaar.

Verwijderd

ALS IK T GOED HEB>>>>>
| 7 | | 62.100.30.164 | www.blitch.tmfweb.nl | ?(Netherlands) | +1.0 | 32 | x- | Concentric Network B.V.

KAn je niet ff wat erop zetten dan want er staat nu helemaal niks zelfs dat die die page niet kan vinden......

Verwijderd

vreemd als ik op dat IP zelf trace doe.... krijg ik belgische crap.... na ja zal wel maar dat IP is t bijna 100% zeker

Verwijderd

Topicstarter
Klopt maar de toegang via het IP-adres is beveiligd en via (www.blitch.tmfweb.nl) niet. Ik had al een mailtje naar TMF gestuurd en daar stond in :

Beste Sies,

Je website is alleen te bereiken onder het complete adres en niet
via je IP adres.

Met vriendelijke groet.

TMF Helpdesk

Op de pagina staan al wat. Namelijk al mijn CD's. Is er geen manier dat ik mijn adres eerst aan een IP-adres koppel.

Verwijderd

ja sorry zat nog ff te kijken en reageren op een paar afzeik posts van mij...

ja ik zie t je page doet t...

62.100.30.164 en als ik die intik dan lukt het niet...

volgens mij... maar ik durf het niet 100% zeker te zeggen gaat het dan niet lukken wat jij wil.....

Misschien dat iemand anders een andere oplosssing weet maar zover ik weet gaat het dan gewoon niet.... :(

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ik dan veel ruimte krijg voor mijn pagina + een werkend IP-adres

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:49
Kan je niet gewoon ipv van het ip adres het gewone adres opgeven?

Verwijderd

Topicstarter
Bij domainmonger gaat dit helaas niet.

Verwijderd

Ik hoop dat het lukt dat koppelen alleen had ik nog een opmerking. Ik denk ik kijk even naar je site. Maar als je koppelingen als dit gaat gebruiken :

C:\Mijn documenten\BlitchWitch\tools\index.htm

Dan wil het niet erg werken natuurlijk. Even een tip.
Een andere tip is dat je je adres kan laten forwarden.
Kost je wel wat centen extra alleen dan ben je helemaal klaar en heb je meer mogelijkheden zoals bijv. :

ftp.blitchwitch.com
en in feite alles :

xxxxxxx .blitchwitch.com

op de xxxx'en kan je alles zetten wat je wilt.
EN laten forwarden. Dan kan je ook nog eens kiezen of je in het adressenbalk je www.blitchwitch.com wil laten staan of dat dan je tmfweb.nl URL er komt te staan. Mogelijkheden zat dus.
Suc6. *D

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het me ienderdaad meer geld gaat kosten.

Verwijderd

de reden dat je je pagina niet via je ip kan bereiken, is waarschijnlijk dat je dat ip met veeeeeeel meer mensen deelt (het zou een beetje duur worden voor tmf) en dat de server de referrer checkt en dan de goede pagina serveert/redirect.

• tiro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 06:44
dat het te duur zou worden is onzin, een ip is namelijk gratis.

Verder moet je werken met web-forwarding, dus gewoon ergens op een webserver een virtualhost laten aanmaken en die met een single-frame-pagina laten doorverwijzen naar je tmf-accountje.

Verwijderd

Topicstarter
Als dat zo was had ik geen problemen. Bij Domainmonger kun je namelijk alleen maar een naam registeren voor 17 dollar per jaar. Hier krijg je echter geen ruimte voor je homepage bij.

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08-2025
ff heel lief aan tooske vragen ;)

Verwijderd

Bij gratis hosts deel je inderdaad een IP adres. Het heeft dan geen nut om je domein naar dat IP te laten leiden. Naar hun DNS laten verwijzen heeft ook geen nut, aangezien zij geen zin hebben hun DNS aan te passen zodat jouw domein bij je account uitkomt. Kortom, geen oplossing...
Wat je wel kunt doen is een betaalde host zoeken... maar ja, dat kost een knaken...

Verwijderd

heb je gekeken of je bij je admi tools van Domainmonger je .com kunt laten redirecten naar http://www.blitch.tmfweb.nl ? mischien voor de volgende keer; voor 15 us$ is dat wel al mogelijk bij www.directnic.com

groeten
Iam
(8>
Pagina: 1