Wanadoo ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025
Omdat ik nu gratis Caiway mag opzeggen, zit ik even te orienteren op een andere provider. Nu heb ik dus Tiscali en Wanadoo ADSL op het oog, waarbij de voorkeur uitgaat naar Wanadoo wegens eerdere ervaringen met Euronet (inbel, dat waren de tijden :Y)).
Nu heb ik best wat te klagen over Caiway (Kabelfoon), maar moet ik heel eerlijk zeggen, de service, en belangrijker, de uptime zijn ontzettend goed. Ik heb nog nooit hoeven klagen over brakke modems (nouja, 1x een kapotte gekregen, maar die was in 3 dagen netjes omgeruilt), en in 3 jaar zijn ze misschien net n uurtje down geweest. Meestal ging het dan nog om onderhoud, en was dit dus aangekondigd.
Nou geloof ik dat het Wanadoo Family abonnement over het netwerk van Tiscali loopt. Ik vroeg mij af, is deze betrouwbaar te noemen? Of heeft Wanadoo vaak last van storingen?
Verders: hoe is de heldesk? Niet dat ik die heel vaak nodig heb, maar ik wil een vraag fatsoenlijk beantwoord hebben.
En is de Livebox ook een beetje een betrouwbaar modem, of lijkt die nergens op? Als ik elk half uur t modem moet resetten pass ik ook, problemen die ik namelijk met Caiway niet heb.
Kortom, hoe is het gestelt met de 'service' van Wanadoo ADSL?

Schaadt het niet, dan baat het niet

• gielius
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 16:31
Ik zit ook te twijfelen tussen Wanadoo en Tiscali maar dan over hun ADSL aanbiedingen van 4 MB down en 0,6 up met telefonie beiden voor 29,95...

Het eenige verschil heb ik kunnen vinden dat je bij tiscali 30 euro moet betalen voor het modem.

Iemand ervaringen?

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
ziet er erg netjes uit die aanbieding.

Wat heb je precies aan die Livebox? Ik heb op het moment namelijk al Wanadoo ADSL Lite, en daar betaal ik veel meer (35 euro) voor veel minder (1600/512)..

Dus belachelijk als ik niet zal overstappen als ik het zo zie :o

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01-2025
Morphine schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:40:
ziet er erg netjes uit die aanbieding.

Wat heb je precies aan die Livebox? Ik heb op het moment namelijk al Wanadoo ADSL Lite, en daar betaal ik veel meer (35 euro) voor veel minder (1600/512)..

Dus belachelijk als ik niet zal overstappen als ik het zo zie :o
zelfde hier....en ga ook zeker overstappen

ik wacht nog even op wat er komen gaat

wanadoo adsl is perfect....werkt als een trein

Verwijderd

Morphine schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:40:
Ik heb op het moment namelijk al Wanadoo ADSL Lite, en daar betaal ik veel meer (35 euro) voor veel minder (1600/512)..
Ik zit in hetzelfde schuitje :D, maar heb verder geen klachten over Wanadoo. Nooit storingen en lekker stabiele snelheid. Klantenservice heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad.

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2005 @ 20:43:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje :D, maar heb verder geen klachten over Wanadoo. Nooit storingen en lekker stabiele snelheid. Klantenservice heb ik gelukkig nog nooit nodig gehad.
Ik heb bij de call back service van hun mijn nummer ingevuld, en zal zo wat vragen willen aan hun.

Ik las namelijk dat er maar max 2 pc's aan vast geknoopt kunnen worden (terwijl ik er hier met 3 drie, hoop dat een switch het dan al oplost, en de livebox (router) wel meer dan 2 ip adressen intern wil uitdelen).

Verder lijkt mijn keuze dan snel gemaakt :)

Verwijderd

mijn advies wanadoo, niet doen.
slechte services, ze reageren geen eens op mijn mails.
tevens valt mijn verbinding steeds weg

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Er is meer dan genoeg te vinden over wanadoo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.