Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spuiten en blowholes

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben van plan mijn kast te gaan spuiten en blowholes erin te gaan maken.
(Dit is mijn kast)
Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/7571/mycomputer2hn.jpg

En ik zou graag de kast, de boxen, de drives en de bassbox willen gaan spuiten en aan één kant blowholes te gaan maken (net zoals in de Gamingbomb II kast). Ook wil ik goedkoop silver metaal aan de binnenkant plakken. Nu vraag ik me af, hoeveel kost alle materialen nou bij elkaar (behalve de apperatuur zoals zaag en boor) en hoeveel tijd gaat erin steken.

MvG Bob Beugels

PS: Kan ik die webcam ook gaan spuiten?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:15 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Je wil je computertafel gaan modden met extra blowholes? :p

Ik neem even aan dat je je pc kast bedoelt, aangenomen dat je al alle apparatuur hebt heb je voor het maken van een blowhole geen extra materiaal nodig.. of je moet een fangrill en een fannetje bedoelen maar dat kan je zelf heel makkelijk opzoeken...

T kost verder alleen maar tijd, de hoeveelheid tijd hangt er verder vanaf hoe lang je ermee bezig bent.

tip: plak het zijpaneel waarin je de blowhole wil maken af met schilderstape.. zo kun je makkelijk je vorm uittekenen en is het wat minder gevoelig voor krassen van je zaag/boor apparatuur..

Hou verder bij het spuiten rekening mee dat je op plastic altijd een primer nodig hebt omdat de verf anders niet pakt. Goed schuren, schoonmaken en ontvetten, en niet in 1x dekkend willen sprayen.. als finishing touch evt nog een blanke laklaag eroverheen en daarna polijsten :p

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Check sowieso ff de C&E FAQ's daar staat alles in dat je moet weten over spuiten en nog veel meer. :)

Verwijderd

Topicstarter
De vraag was dus hoeveel het zou kosten, mjah na jou post denk ik niet dat ik er veel geld voor hoef te betalen, ik denk dus dat de verf het duurst is xD. Even opzoeken op internet. Owjah, vanplaats 'blowholes' bedoelde ik 'windows' xD oeps foutje 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 15:28 ]

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
in dat geval plaatje plexi (online is 50x50cm een euro of 10 a 15, je kan ook naar de gamma/bouwmarkt etc gaan) en een rolletje dubbelzijdig tape, en evt nog een rolletje schilderstape. Wat had je zelf dan in gedachten dat je ongeveer kwijt zou zijn?

Er zijn tevens zelfs complete window kits met raamrubber en een raam op maat te koop bij de diverse webshops... denk dat dat in jouw geval misschien een betere optie zou zijn. Even rondkijken kan geen kwaad dus.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Topicstarter
Ik had ongeveer €30,- ik gedachten, maar het zal er vast niet ver van zijn. Alleen, ik wil iets anders gebruiken dan dat hele dikke rubber zoals bij een auto voor de omranding, iemand ideeën?

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-11 22:06

tie-rep

nu met ir. !

Ga anders eens een keer naar buiten, daar heb je een apart fenomeen: 'winkels'
Waarschijnlijk zal je daar toch heen moeten om de spullen te halen?! 8)7

m.a.w. beetje suf om te vragen wat iets kost, als je dat zelf ook kan checken...

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Nja, ik ben het wel eens met de mensen boven me: ga even naar een winkel toe en je weet hoe duur het is. Ten tweede: als je inderdaad 'windows' bedoelt ipv blowholes kan je dat ook even in je topicstart omeditten ipv veel mensen op het verkeerde been te zetten.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.