Toon posts:

Powerpoint / Film / Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik zit met een office probleem en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Aanstaande dinsdag studeer ik af en ik heb een hele gave powerpoint presentatie in elkaar gedraaid met film fragmenten (divx).

Als ik deze afspeel op de PC waarop ik hem gemaakt heb werkt hij fantastisch. Als ik de map met de presentatie (ppt + avi's) vervolgens naar de laptop kopieer (welke ik wil gebruiken voor de officiele presentatie op school), werkt hij niet. Als ik de presentatiemap naar een andere pc kopieer werkt hij wel gewoon.

Ik heb op de laptop de divx codec geinstalleerd en deze getest door de beeldmateriaal in mediaplayer te af te spelen (dit werkt gewoon). Ik zie ook de eerste frame in de powerpoint presentatie (wat er volgens mij op duidt dat de codec ook geaccepteerd wordt). Hij wil alleen niet afspelen... :(
Op alle systemen die ik gebruik staat Windows XP SP2 en Office 2003.

Het enige wat ik me kan indenken is dat het fout gaat de drivers ofzo of dat het iets is met die toetscombinatie [FN] + F4, die tweede VGA aansluiting achterop tbv de beamer, omdat hij overal afspeelt behalve op de laptop. en de laptop deze functie als enige heeft.

Ik hoop dat ik het voor dinsdag voor elkaar krijg, anders heb ik al het 3d tekenwerk (3 weken dag en nacht) voor niets getekend :(

Plz help,

Erik

Laptop gegevens:
Compaq nc8000
- ATI Mobility Radeon 9600 Series - driver: ATI Techologies, 15-5-2004, 6.14.10.6436

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 05:46
Misschien dat het zou helpen om de video's op de laptop opnieuw toe te voegen aan de PP(in de ontwerpschermen/slides). Indien de video's op je laptop werken zou dit het moeten doen.

Als dit het niet doet zou je ook nog kunnen kijken of je de PP presentatie als standalone kunt opslaan en kijken of ze dan worden afgespeeld.

Succes!

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Misschien helpt t om exact dezelfde mapstructuur aan te maken als je op je gewone PC hebt.

dus als die video's die je hebt ingevoegd bv hier staan:
C:\Documents and Settings\User\Desktop\

dat zo ff in elkaar draaien op die laptop. Had gisteren exact t zelfde gezeik, maar dan met audio, de verwijzingen waren niet goed meer. Zo uiteindelijk opgelost, werkte als een tiet :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat