Toon posts:

[BF2] Niet online kunnen spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn verbinding komt wireless binnen via de laptop. Via Internet Connection sharing heb ik mijn game pc erop aangesloten (crossed UTP). Internet doet het goed, ook kan ik van alles online spelen. Wat ik bijv wel kan is BF2 demo online spelen, maar ik kan NIET de full version online spelen. Hij geeft wel aan als een server vol is, maar zodra er plaats is, staat er even "joining", maar daarna zie ik weer gewoon de game browser ;(
Is het misschien iets met poorten? Waarin verschil BF2 demo met BF2 in dat opzicht. Ik kan niet connecten naar zowel ranked als unranked.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
niet dat je er nu veel aan hebt maar EA heeft een patch aangekondigt voor BF2 die waar onder ook het connecten naar servers wordt verbeterd. komt schijnbaar ergens volgende week uit.

mss als tijdelijke oplossing ff ip nummer opschrijven en via console connecten.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 14:47:
Mijn verbinding komt wireless binnen via de laptop. Via Internet Connection sharing heb ik mijn game pc erop aangesloten (crossed UTP). Internet doet het goed, ook kan ik van alles online spelen. Wat ik bijv wel kan is BF2 demo online spelen, maar ik kan NIET de full version online spelen. Hij geeft wel aan als een server vol is, maar zodra er plaats is, staat er even "joining", maar daarna zie ik weer gewoon de game browser ;(
Is het misschien iets met poorten? Waarin verschil BF2 demo met BF2 in dat opzicht. Ik kan niet connecten naar zowel ranked als unranked.
Moet je de CD key opnieuw invullen er staat in de BF2 Dir een programma waarmee je dit opnieuw kan invullen ik weet niet meer precies de naam maar het enige wat je ziet nadat je het programma start is een aantal vakjes waar je de code opnieuw kunt invullen.

Verwijderd

Bekijk de multiplayer instellingen van BattleField 2 zelf, of herinvoer je cd key.
Kijk of 1 van je firewall (als je die hebt) niet het spel blokkeerd zoja?: Voeg bfield2.exe aan de "ALLOWED LIST" toe.