Toon posts:

Grand Theft Auto 3 komt eraan...:)

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gouranga.com/azz/images/gta3/gta3_first.jpg
9~:9:9~:9:9~:9

Afbeeldingslocatie: http://www.gouranga.com/azz/images/gta3/gta3_3.jpg
vaag...

Meer info/screens hierro: http://www.gouranga.com/info-gta3-frames.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette screenshots op die site. Hopen dat het niet een of andere rip-off van Driver wordt..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:13

Steffie

Opaque

als ze nou ook een keer goede multiplayer support voor windows erbij doen ...
gta1 onder dos linken ging nog wel, maar onder windows wil gta 1+2 echt niet vloeiend draaien over LAN

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Laatst online: 17-04 14:07
Op zaterdag 13 januari 2001 00:11 schreef thijsj het volgende:
Vette screenshots op die site. Hopen dat het niet een of andere rip-off van Driver wordt..:)
van mij mag het er uit zien als driver hoor!!!! maar dan wel met de opties van GTA 2, dus uistappen, mensen neerknallen, autos jatten, en een grote city om door te cruisen (waar je maar wilt, dus geen vaste course)

en natuurlijk boeren & ruften :y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hmm ik hoop dat dat 3d wat wordt ;).

GTA roelde echt.. :)

"KIIIILLLL FREEEENZY!!!!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik denk dat het door de echte GTA fans niet gewaardeerd zal worden wanner ze 3D gaan. Wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-10 19:27
Denk het wel, ik hoorde hun bij GTA2 van, deze was toch 3D? Nee, zeg ik, een 3D engine, maar niet 3D... Ahhh jammer.

Dus ik denk juist dat ze het fijn vinden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

De meeste fans vroegen er zelf om aan de makers,dus.........

Ik wou ook altijd al een GTA in full 3D FPS style alleen toen waren de CPU's en video cpu's niet krachtig genoeg.

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gourangaaaaaaaaaaaaaa :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 08:01

Theeboon

theebonen bestaan!

Zolang ze die aapies in oranje pakjes nog hebben vind ik alles best >:)

"I sit in my room and imagine the future."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 00:23 schreef Steffie het volgende:
als ze nou ook een keer goede multiplayer support voor windows erbij doen ...
gta1 onder dos linken ging nog wel, maar onder windows wil gta 1+2 echt niet vloeiend draaien over LAN
Dan doe je toch echt iets verkeerds. Bij onze LAN-parties werkt GTA2 prima. Ok, iedereen gebruikte een flinke PC (Athlon's enzo) en we gebruikte een HP ProCurve Switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 14:17
Krishna's! die bedoel je! :)

hehe, eindelijk GTA3D :9~

Zou er ook weer een tank in het spel zitten? >:)

GTA2 over een netwerk was afhankelijk van de TRAAGSTE computer tussen de players. Beetje vaag, maar die sleept dus de rest van de mensen mee in als zijn proc het even niet aankan.. (lag, lag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 woord: jammer :( :'(

GTA was zo leuk omdat het simpel, klein & overzichtelijk was. mensen met een P166 konden GTA2 nog best spelen en ik herrinner me nog dat ik met m'n P120 met voodoo1 80fps haalde met GTA1 zonder frame rate limiter, en het was een snel aktiespel. netwerksupport was nog niet top, maarja.

- nu wordt dit spel natuurlijk 1 volledige CD (minimaal 150Mb) (GTA1 resp. 30Mb en GTA2 resp. 70)

- de overzichtelijkheid is weg aangezien je dus maar 1 straat kunt zien en wat er achter je zit zie je dus ook niet (duidelijk)

- er zal weinig humor meer inzitten want ik heb nog nooit een humoristisch 3d-spel gezien (waar je dus echt mee kon lachen)

- Ook zal alles wat minder snel gaan (de auto's zullen minder snel gaan), aangezien het spel onspeelbaar zou zijn als je met de snelheid waarmee je in GTA1&2 door de straten zou scheuren zou gaan.

- de besturing zal klote zijn, aangezien ze alle auto's nou wat realistischer gemaakt zullen hebben, dus de accelleratie van de auto's zal niet meer zo wreed zijn als in GTA1&2 (in 1 seconde 180° draaien)

- etc, etc, etc.. de graphics mogem misschien wel mooi zijn, maar ik weet nu al dat dit niks nieuws gaat leveren.. ook weet ik dat ik op LAN-feestjes nog gewoon de hele nacht GTA2 of 1 ga spelen, want hierop ben ik denk ik al na twee uurtjes uitgekeken

maarja, dit is mijn mening.. alle 3d-freaks hier zullen dit wel super gaan vinden.. en misschien heb ik het wel fout en wordt dit een onwijs gaaf spel. in ieder geval denk ik dat het spel meer een grafisch hoogstandje dan een leuk spel zal gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 13 januari 2001 12:31 schreef Sigma het volgende:

[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerds. Bij onze LAN-parties werkt GTA2 prima. Ok, iedereen gebruikte een flinke PC (Athlon's enzo) en we gebruikte een HP ProCurve Switch :)
Sorry maar GTA2 had echt een zwaar brakke multiplayer... zodra je met 3 spelers of meer zat ging ie gewoon ZEKRE op zijn bek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTa was echt kicken, en als het 3d wordt kan het best leuk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 13 januari 2001 13:12 schreef sir mchyde het volgende:
1 woord: jammer :( :'(

GTA was zo leuk omdat het simpel, klein & overzichtelijk was. mensen met een P166 konden GTA2 nog best spelen en ik herrinner me nog dat ik met m'n P120 met voodoo1 80fps haalde met GTA1 zonder frame rate limiter, en het was een snel aktiespel. netwerksupport was nog niet top, maarja.

- nu wordt dit spel natuurlijk 1 volledige CD (minimaal 150Mb) (GTA1 resp. 30Mb en GTA2 resp. 70)

- de overzichtelijkheid is weg aangezien je dus maar 1 straat kunt zien en wat er achter je zit zie je dus ook niet (duidelijk)

- er zal weinig humor meer inzitten want ik heb nog nooit een humoristisch 3d-spel gezien (waar je dus echt mee kon lachen)

- Ook zal alles wat minder snel gaan (de auto's zullen minder snel gaan), aangezien het spel onspeelbaar zou zijn als je met de snelheid waarmee je in GTA1&2 door de straten zou scheuren zou gaan.

- de besturing zal klote zijn, aangezien ze alle auto's nou wat realistischer gemaakt zullen hebben, dus de accelleratie van de auto's zal niet meer zo wreed zijn als in GTA1&2 (in 1 seconde 180° draaien)

- etc, etc, etc.. de graphics mogem misschien wel mooi zijn, maar ik weet nu al dat dit niks nieuws gaat leveren.. ook weet ik dat ik op LAN-feestjes nog gewoon de hele nacht GTA2 of 1 ga spelen, want hierop ben ik denk ik al na twee uurtjes uitgekeken

maarja, dit is mijn mening.. alle 3d-freaks hier zullen dit wel super gaan vinden.. en misschien heb ik het wel fout en wordt dit een onwijs gaaf spel. in ieder geval denk ik dat het spel meer een grafisch hoogstandje dan een leuk spel zal gaan worden.
nuff said

ik vond GTA 2 al niet cool meer, omdat de auto's niet meer realistisch waren, 1 roelde zwaar

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh, en nog iets: ik voorspel dat dit spel een perfecte combinatie van carmageddon en driver wordt.
beide spellen zijn nooit echt grote successen geweest op de PC (ze waren natuurlijk wel ff 'hot', maar wie speelt er nu nog carmageddon? (ik nog wel GTA...))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 09:13
GTA 1 is altijd nog the best there is....

vooral die realiteit, de herkenning van de auto's, en de vele patches en mods die je er voor kon (kan) krijgen roeleerden vet!!!

Gta2, leuk maar helemaal niet realistisch meer, een of andere space age tijdszetting.
kortom ik vond et niet meer leuk.

Als ze het in 3d gaan uitbrengen, oke maar driver 2 is eigenlijk precies etzelfde als een GTA spel in 3d!

laat ze dan die engine van GTA2 verbeteren (dat et soepeler draait) en de gameplay van GTA 1 gebruiken.....

Die Porka's, predators, beast GTS en flamers..... ;( snik snik mag ik ff sentimenteel worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zeker een AMD 1Ghz met 256MB RAM voor nodig. Hoopt dat m'n PC hem gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
Ligt misschien aan mij, maar ik snap niet waarom jullie dat "jammer" vinden. GTA 1 verdwijnt heus niet hoor, kun je gewoon blijven spelen, net als GTA 2! (8> Het zou een beetje onzin zijn als de makers van de GTA serie nog een top-down GTA zouden uitbrengen, daar zijn er al 2 van! Dit is toch ideaal? Nu kun je gewoon kiezen welke versie je het beste ligt..

* Freak_NL is gonna like GTA 3D, maar alleen maar als er ook een tank in zit! [img]"i/s/yummie.gif\"[/img]

[edit] typo |:( meerdere zelfs |:(|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor systeem denken jullie dat je minimaal nodig hebt, is een PII 400 met 128 ram en G400 32mb genoeg??

Want dit lijkt me echt een wreed spel!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 januari 2001 16:09 schreef Freak_NL het volgende:
Ligt misschien aan mij, maar ik snap niet waarom jullie dat "jammer" vinden. GTA 1 verdwijnt heus niet hoor, kun je gewoon blijven spelen, net als GTA 2! (8> Het zou een beetje onzin zijn als de makers van de GTA serie nog een top-down GTA zouden uitbrengen, daar zijn er al 2 van! Dit is toch ideaal? Nu kun je gewoon kiezen welke versie je het beste ligt..
tja, ik snap je wel, maar GTA2 zou er toch niet zijn geweest als GTA1 al zo goed was? er was (en is) nog zát te verbeteren aan GTA2, hoor.. en een hoop nieuwe dingen zijn er nog aan toe te voegen, een paar voorbeelden:

- meer auto's, zelf auto's maken (is goed mogelijk)
- meer steden
- dat je met meerdere characters kunt spelen, experience krijgen, enz. zo te zien zit dit in GTA3, maar als het in GTA2 zou komen zou het nog beter zijn
- meer wapens (is ook in GTA3 (bv. knuppel)
- veel betere netwerk-support
- saven in een spel
- ander soort missies/meer missie-opties
- etc, etc, etc

er is altijd wel wat te verbeteren of te vernieuwen! maar dit is gewoon een heel nieuw spel wat nix meer met de originele GTA te maken heeft.. sommige spellen moeten gewoon niet 3d gemaakt worden..

('t zou me trouwens niks verbazen als dit door andere makers wordt gemaakt dan GTA1.. dat is meestal, zie ook de verschillen tussen bijvoorbeeld dungeon keeper 1 en 2 enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
DMA = zelfde makers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA is nog steeds het best idd. Lekker vlammen.

Als het echt 3D wordt is het gewoon een soort Carmageddon.

(/me vindt Carmageddon 1 ook nog steeds veel beter dan 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Laatst online: 18:02

ko9

hmmm, op die site staat onder vehicles ook een helicopter......
Gaan we nou ook al vliegen in grand theft AUTO??? :?:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak_NL
Dat is slechts een gokje van de schrijver van dat artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze het van schuin boven zouden maken, zodat er net iets meer diepte in zou zitten zou het spel vele malen beter zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:54
GTA 1 rulde, een van de beste spellen ooit, super toffe multiplay ook, draaide op een vrij minimale config nog erg goed
GTA London was bagger, waardeloze addon disk
GTA 2 vond ik saai, future shit, rare graphics
GTA 3 ziet er tof uit, maar denk (weet het gewoon 100% zeker :)) dat het GTA 1 nooit zal overtreffen kwa gameplay

* Speedy zoekt zijn GTA cd en de framerate limiter [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op zaterdag 13 januari 2001 19:46 schreef HlpDsK het volgende:
(/me vindt Carmageddon 1 ook nog steeds veel beter dan 2)
Carmageddon 1 is inderdaad veeeel beter dan die sequels.
Veel betere gameplay.

Om nog even op GTA2 netwerk-capabilities terug te komen: misschien moeten jullie de laatste patch eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA1 is the best there is....
goed simpel klein spel.... met een oude pc goed speelbaar :7

en als het 3d zou worden is dat jammer want 2d heerst bij GTA.... dan is dat veel vetter!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Laatst online: 23:15
Hij staat pas op de rol voor oktober, dat duurt nog wel even.
Wel iets om naar uit te kijken zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Laatst online: 23:15
Zat zo nog is te denken: Het zou best mooi zijn als je helemaal je eigen stad kon bouwen met alles erop en eraan (3d) en dan daar doorheen scheuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:20
GTA2 kan hier niet draaien man, ik heb intel740i videokaart... hij loopt gewoon "VAST" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 14 januari 2001 11:21 schreef brilsmurf het volgende:
Zat zo nog is te denken: Het zou best mooi zijn als je helemaal je eigen stad kon bouwen met alles erop en eraan (3d) en dan daar doorheen scheuren...
wtf heeft dat dan nog met GTA te maken? kunnen ze beter een heel nieuw spel op de markt brengen..

btw, jouw idee heeft Maxis al 'ns geprobeerd, en is hopeloos geflopt.. SimCopter en SimCar (ofzo). kon je door je eigen SimCities rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

The version the PS2 UK people tested allowed the player to change camera angles (including top-down)
mensen niet getreurd als je wil kan je nog altijd topdown spelen.
De stijl van GTA3 is volgens de schrijver van het artikel toch zoiezo meer GTA, je hebt volgens mij niet meer die gangshit.

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theeboon

Theeboon

theebonen bestaan!

Op zondag 14 januari 2001 12:26 schreef nexus het volgende:

[..]
mensen niet getreurd als je wil kan je nog altijd topdown spelen.
De stijl van GTA3 is volgens de schrijver van het artikel toch zoiezo meer GTA, je hebt volgens mij niet meer die gangshit.
Gangshit? Wat bedoel je daarmee?
Gangsters waren toch altijd een belangrijk deel van de GTA-gameplay geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
ik herinner me nog de tijd dat ik samen met een vriend GTA1 speelde, ik reed, hij las de kaart

ik: "waar is de dichtsbijzijnde overspuitplaats?"
hij: "hier links, doorijden, tweede rechts"

prachtig :)

hoe sentimenteel kan je worden ;(

Jouw advertentie hier??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaiusBertus
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-07-2022

GaiusBertus

aka Gajes

Ik zou het ook wel cool vinden als je een aantal belangrijkere gebouwen zoals het ziekenhuis of het politie bureau (en de bank ;)) in zou kunnen lopen, dat lijkt me toch niet al te moeilijk te realiseren als je de gebouwen van binnen niet te ingewikkeld maakt.
En verder lijkt het me verstandig als GTA3 wel 3D blijft maar meer uitzoemt zodat het nog steeds een beetje de looks blijft behouden van de eerdere versies, alleen nu helemaal goed in 3D :)

Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-10 14:56

Bloodclot

Jawier!

[img]"http://www.gouranga.com/azz/images/gta3/gta3_7.jpg[/img]

check rechts boven aan. ien die kraan klimmen en hoofden afpoppen met je sniper rifle!!!

cool

editje: type fout sniper was snioer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Niet online
Coooole screenshots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Nou we het over GTA hebben...wat vinden jullie van GTA 2 - 3e missie?

Ik vind 'm vet ruk!

kl*te stad, en kl*te opdrachten.

Ik ben na 10 pogingen er maar mee gekapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Alhoewel GTA op zich heel gaaf is, was het probleem bij mij altijd dat het niet lang duurde voordat het repetitief werd... bij GTA1 was dat niet zo erg, die heb ik ook uitgespeeld (yay!) maar bij GTA2 vond ik er opeens geen flikker meer aan na 3 weken.

Ik hoop dat GTA3 ook wat driver-achtige insta-action modes heeft. Ik wil wel eens een Chase HQ achtige missie hebben enzo :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexus
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Op zondag 14 januari 2001 13:17 schreef Theeboon het volgende:

[..]
Gangshit? Wat bedoel je daarmee?
Gangsters waren toch altijd een belangrijk deel van de GTA-gameplay geweest?
Ik bedoel daarmee dat je volgens mij niet zoals bij GTA2 in de gratie bij de ene gang moet komen en dan dus op slechte voet staat met de andere gang. En dat er straks ook niet meer die eigen wijken zijn, maar dat je overal "veilig" kan rondlopen
In GTA 3 is het meer GTA1-achtig, denk ik, gewoon opdrachtjes vervullen voor allerlei schorem

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTA1 roelde helemaal hoe lang ik dat spel wel niet heb gespeeld, Dat was echt verslavend ik speelde het op mn ouwe Pentium 100 met een simpele ATI 4meg kaart. Maar dat spel zat zo vol humor etc... En die auto's waren super!GTA 2 was zoals vele zeggen veel minder goed, auto's waren maf en het spel zat niet zo goed in elkaar. Dus ik hoop dat GTA 3 wat word!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm die argumenten (Voor het falen van GTA3) zijn sterk.

Het is wel waar dat veel games die van 2D naar 3D gaan vaak slecht zijn.

Maar goed.. we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 16:04
Op maandag 15 januari 2001 21:08 schreef Gigabyte6bx het volgende:
GTA1 roelde helemaal hoe lang ik dat spel wel niet heb gespeeld, Dat was echt verslavend ik speelde het op mn ouwe Pentium 100 met een simpele ATI 4meg kaart. Maar dat spel zat zo vol humor etc... En die auto's waren super!GTA 2 was zoals vele zeggen veel minder goed, auto's waren maf en het spel zat niet zo goed in elkaar.
Dit vind ik onzin!
De gameplay van GTA2 is wel beter.
Ik kom bijv. mindervaak vast te zitten bij paaltjes enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(5 1/2 jaar later..)

Heh..zaten jullie er even naast.. ;)

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

brama schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:26:
(5 1/2 jaar later..)

omg is dit grappig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:59

Wildfire

Joy to the world!

brama schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:26:
(5 1/2 jaar later..)

Ik ben wel benieuwd hoe sommige GoT'ers nu zouden reageren op hun uitspraken van toen. Misschien wel een goed idee... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.