Verwijderd
gta1 onder dos linken ging nog wel, maar onder windows wil gta 1+2 echt niet vloeiend draaien over LAN
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
van mij mag het er uit zien als driver hoor!!!! maar dan wel met de opties van GTA 2, dus uistappen, mensen neerknallen, autos jatten, en een grote city om door te cruisen (waar je maar wilt, dus geen vaste course)Op zaterdag 13 januari 2001 00:11 schreef thijsj het volgende:
Vette screenshots op die site. Hopen dat het niet een of andere rip-off van Driver wordt..:)
en natuurlijk boeren & ruften :y)
GTA roelde echt..
"KIIIILLLL FREEEENZY!!!!"
Verwijderd
Dus ik denk juist dat ze het fijn vinden.
Ik wou ook altijd al een GTA in full 3D FPS style alleen toen waren de CPU's en video cpu's niet krachtig genoeg.
Thy will see the light...
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Dan doe je toch echt iets verkeerds. Bij onze LAN-parties werkt GTA2 prima. Ok, iedereen gebruikte een flinke PC (Athlon's enzo) en we gebruikte een HP ProCurve SwitchOp zaterdag 13 januari 2001 00:23 schreef Steffie het volgende:
als ze nou ook een keer goede multiplayer support voor windows erbij doen ...
gta1 onder dos linken ging nog wel, maar onder windows wil gta 1+2 echt niet vloeiend draaien over LAN
hehe, eindelijk GTA3D
Zou er ook weer een tank in het spel zitten?
GTA2 over een netwerk was afhankelijk van de TRAAGSTE computer tussen de players. Beetje vaag, maar die sleept dus de rest van de mensen mee in als zijn proc het even niet aankan.. (lag, lag)
Verwijderd
GTA was zo leuk omdat het simpel, klein & overzichtelijk was. mensen met een P166 konden GTA2 nog best spelen en ik herrinner me nog dat ik met m'n P120 met voodoo1 80fps haalde met GTA1 zonder frame rate limiter, en het was een snel aktiespel. netwerksupport was nog niet top, maarja.
- nu wordt dit spel natuurlijk 1 volledige CD (minimaal 150Mb) (GTA1 resp. 30Mb en GTA2 resp. 70)
- de overzichtelijkheid is weg aangezien je dus maar 1 straat kunt zien en wat er achter je zit zie je dus ook niet (duidelijk)
- er zal weinig humor meer inzitten want ik heb nog nooit een humoristisch 3d-spel gezien (waar je dus echt mee kon lachen)
- Ook zal alles wat minder snel gaan (de auto's zullen minder snel gaan), aangezien het spel onspeelbaar zou zijn als je met de snelheid waarmee je in GTA1&2 door de straten zou scheuren zou gaan.
- de besturing zal klote zijn, aangezien ze alle auto's nou wat realistischer gemaakt zullen hebben, dus de accelleratie van de auto's zal niet meer zo wreed zijn als in GTA1&2 (in 1 seconde 180° draaien)
- etc, etc, etc.. de graphics mogem misschien wel mooi zijn, maar ik weet nu al dat dit niks nieuws gaat leveren.. ook weet ik dat ik op LAN-feestjes nog gewoon de hele nacht GTA2 of 1 ga spelen, want hierop ben ik denk ik al na twee uurtjes uitgekeken
maarja, dit is mijn mening.. alle 3d-freaks hier zullen dit wel super gaan vinden.. en misschien heb ik het wel fout en wordt dit een onwijs gaaf spel. in ieder geval denk ik dat het spel meer een grafisch hoogstandje dan een leuk spel zal gaan worden.
Sorry maar GTA2 had echt een zwaar brakke multiplayer... zodra je met 3 spelers of meer zat ging ie gewoon ZEKRE op zijn bek.Op zaterdag 13 januari 2001 12:31 schreef Sigma het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerds. Bij onze LAN-parties werkt GTA2 prima. Ok, iedereen gebruikte een flinke PC (Athlon's enzo) en we gebruikte een HP ProCurve Switch
nuff saidOp zaterdag 13 januari 2001 13:12 schreef sir mchyde het volgende:
1 woord: jammer![]()
GTA was zo leuk omdat het simpel, klein & overzichtelijk was. mensen met een P166 konden GTA2 nog best spelen en ik herrinner me nog dat ik met m'n P120 met voodoo1 80fps haalde met GTA1 zonder frame rate limiter, en het was een snel aktiespel. netwerksupport was nog niet top, maarja.
- nu wordt dit spel natuurlijk 1 volledige CD (minimaal 150Mb) (GTA1 resp. 30Mb en GTA2 resp. 70)
- de overzichtelijkheid is weg aangezien je dus maar 1 straat kunt zien en wat er achter je zit zie je dus ook niet (duidelijk)
- er zal weinig humor meer inzitten want ik heb nog nooit een humoristisch 3d-spel gezien (waar je dus echt mee kon lachen)
- Ook zal alles wat minder snel gaan (de auto's zullen minder snel gaan), aangezien het spel onspeelbaar zou zijn als je met de snelheid waarmee je in GTA1&2 door de straten zou scheuren zou gaan.
- de besturing zal klote zijn, aangezien ze alle auto's nou wat realistischer gemaakt zullen hebben, dus de accelleratie van de auto's zal niet meer zo wreed zijn als in GTA1&2 (in 1 seconde 180° draaien)
- etc, etc, etc.. de graphics mogem misschien wel mooi zijn, maar ik weet nu al dat dit niks nieuws gaat leveren.. ook weet ik dat ik op LAN-feestjes nog gewoon de hele nacht GTA2 of 1 ga spelen, want hierop ben ik denk ik al na twee uurtjes uitgekeken
maarja, dit is mijn mening.. alle 3d-freaks hier zullen dit wel super gaan vinden.. en misschien heb ik het wel fout en wordt dit een onwijs gaaf spel. in ieder geval denk ik dat het spel meer een grafisch hoogstandje dan een leuk spel zal gaan worden.
ik vond GTA 2 al niet cool meer, omdat de auto's niet meer realistisch waren, 1 roelde zwaar
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
beide spellen zijn nooit echt grote successen geweest op de PC (ze waren natuurlijk wel ff 'hot', maar wie speelt er nu nog carmageddon? (ik nog wel GTA...))
vooral die realiteit, de herkenning van de auto's, en de vele patches en mods die je er voor kon (kan) krijgen roeleerden vet!!!
Gta2, leuk maar helemaal niet realistisch meer, een of andere space age tijdszetting.
kortom ik vond et niet meer leuk.
Als ze het in 3d gaan uitbrengen, oke maar driver 2 is eigenlijk precies etzelfde als een GTA spel in 3d!
laat ze dan die engine van GTA2 verbeteren (dat et soepeler draait) en de gameplay van GTA 1 gebruiken.....
Die Porka's, predators, beast GTS en flamers.....
* Freak_NL is gonna like GTA 3D, maar alleen maar als er ook een tank in zit! [img]"i/s/yummie.gif\"[/img]
[edit] typo

Verwijderd
Want dit lijkt me echt een wreed spel!!!!!
Verwijderd
tja, ik snap je wel, maar GTA2 zou er toch niet zijn geweest als GTA1 al zo goed was? er was (en is) nog zát te verbeteren aan GTA2, hoor.. en een hoop nieuwe dingen zijn er nog aan toe te voegen, een paar voorbeelden:Op zaterdag 13 januari 2001 16:09 schreef Freak_NL het volgende:
Ligt misschien aan mij, maar ik snap niet waarom jullie dat "jammer" vinden. GTA 1 verdwijnt heus niet hoor, kun je gewoon blijven spelen, net als GTA 2!Het zou een beetje onzin zijn als de makers van de GTA serie nog een top-down GTA zouden uitbrengen, daar zijn er al 2 van! Dit is toch ideaal? Nu kun je gewoon kiezen welke versie je het beste ligt..
- meer auto's, zelf auto's maken (is goed mogelijk)
- meer steden
- dat je met meerdere characters kunt spelen, experience krijgen, enz. zo te zien zit dit in GTA3, maar als het in GTA2 zou komen zou het nog beter zijn
- meer wapens (is ook in GTA3 (bv. knuppel)
- veel betere netwerk-support
- saven in een spel
- ander soort missies/meer missie-opties
- etc, etc, etc
er is altijd wel wat te verbeteren of te vernieuwen! maar dit is gewoon een heel nieuw spel wat nix meer met de originele GTA te maken heeft.. sommige spellen moeten gewoon niet 3d gemaakt worden..
('t zou me trouwens niks verbazen als dit door andere makers wordt gemaakt dan GTA1.. dat is meestal, zie ook de verschillen tussen bijvoorbeeld dungeon keeper 1 en 2 enzo)
Verwijderd
Als het echt 3D wordt is het gewoon een soort Carmageddon.
(/me vindt Carmageddon 1 ook nog steeds veel beter dan 2)
hmmm, op die site staat onder vehicles ook een helicopter......Meer info/screens hierro: http://www.gouranga.com/info-gta3-frames.htm
Gaan we nou ook al vliegen in grand theft AUTO??? :?
Verwijderd
GTA London was bagger, waardeloze addon disk
GTA 2 vond ik saai, future shit, rare graphics
GTA 3 ziet er tof uit, maar denk (weet het gewoon 100% zeker
* Speedy zoekt zijn GTA cd en de framerate limiter [img=15,15]i/s/devil.gif[/img]
Carmageddon 1 is inderdaad veeeel beter dan die sequels.Op zaterdag 13 januari 2001 19:46 schreef HlpDsK het volgende:
(/me vindt Carmageddon 1 ook nog steeds veel beter dan 2)
Veel betere gameplay.
Om nog even op GTA2 netwerk-capabilities terug te komen: misschien moeten jullie de laatste patch eens proberen
Verwijderd
goed simpel klein spel.... met een oude pc goed speelbaar
en als het 3d zou worden is dat jammer want 2d heerst bij GTA.... dan is dat veel vetter!!!!!
Wel iets om naar uit te kijken zo te zien
Verwijderd
wtf heeft dat dan nog met GTA te maken? kunnen ze beter een heel nieuw spel op de markt brengen..Op zondag 14 januari 2001 11:21 schreef brilsmurf het volgende:
Zat zo nog is te denken: Het zou best mooi zijn als je helemaal je eigen stad kon bouwen met alles erop en eraan (3d) en dan daar doorheen scheuren...
btw, jouw idee heeft Maxis al 'ns geprobeerd, en is hopeloos geflopt.. SimCopter en SimCar (ofzo). kon je door je eigen SimCities rijden
mensen niet getreurd als je wil kan je nog altijd topdown spelen.The version the PS2 UK people tested allowed the player to change camera angles (including top-down)
De stijl van GTA3 is volgens de schrijver van het artikel toch zoiezo meer GTA, je hebt volgens mij niet meer die gangshit.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Gangshit? Wat bedoel je daarmee?Op zondag 14 januari 2001 12:26 schreef nexus het volgende:
[..]
mensen niet getreurd als je wil kan je nog altijd topdown spelen.
De stijl van GTA3 is volgens de schrijver van het artikel toch zoiezo meer GTA, je hebt volgens mij niet meer die gangshit.
Gangsters waren toch altijd een belangrijk deel van de GTA-gameplay geweest?
ik: "waar is de dichtsbijzijnde overspuitplaats?"
hij: "hier links, doorijden, tweede rechts"
prachtig
hoe sentimenteel kan je worden
Jouw advertentie hier??
En verder lijkt het me verstandig als GTA3 wel 3D blijft maar meer uitzoemt zodat het nog steeds een beetje de looks blijft behouden van de eerdere versies, alleen nu helemaal goed in 3D
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
check rechts boven aan. ien die kraan klimmen en hoofden afpoppen met je sniper rifle!!!
cool
editje: type fout sniper was snioer
Ik vind 'm vet ruk!
kl*te stad, en kl*te opdrachten.
Ik ben na 10 pogingen er maar mee gekapt.
Ik hoop dat GTA3 ook wat driver-achtige insta-action modes heeft. Ik wil wel eens een Chase HQ achtige missie hebben enzo
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Ik bedoel daarmee dat je volgens mij niet zoals bij GTA2 in de gratie bij de ene gang moet komen en dan dus op slechte voet staat met de andere gang. En dat er straks ook niet meer die eigen wijken zijn, maar dat je overal "veilig" kan rondlopenOp zondag 14 januari 2001 13:17 schreef Theeboon het volgende:
[..]
Gangshit? Wat bedoel je daarmee?
Gangsters waren toch altijd een belangrijk deel van de GTA-gameplay geweest?
In GTA 3 is het meer GTA1-achtig, denk ik, gewoon opdrachtjes vervullen voor allerlei schorem
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Verwijderd
Verwijderd
Het is wel waar dat veel games die van 2D naar 3D gaan vaak slecht zijn.
Maar goed.. we zien wel
Dit vind ik onzin!Op maandag 15 januari 2001 21:08 schreef Gigabyte6bx het volgende:
GTA1 roelde helemaal hoe lang ik dat spel wel niet heb gespeeld, Dat was echt verslavend ik speelde het op mn ouwe Pentium 100 met een simpele ATI 4meg kaart. Maar dat spel zat zo vol humor etc... En die auto's waren super!GTA 2 was zoals vele zeggen veel minder goed, auto's waren maf en het spel zat niet zo goed in elkaar.
De gameplay van GTA2 is wel beter.
Ik kom bijv. mindervaak vast te zitten bij paaltjes enzo.
Heh..zaten jullie er even naast..
I mentioned it once, but I think I got away with it.
omg is dit grappigbrama schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:26:
(5 1/2 jaar later..)

Ik ben wel benieuwd hoe sommige GoT'ers nu zouden reageren op hun uitspraken van toen. Misschien wel een goed idee...brama schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:26:
(5 1/2 jaar later..)
Dit topic is gesloten.