[iPod] Genres

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Heb sind vrijdag een iPod 4g 20GB en al wat muziek erop staan, maar het probleem is dit:

als ik via "muziek"-"genres" iets wil afspelen zie je verschillende artiesten. Als een artiest een hele cd heeft kun je de hele cd afspelen, maar met een verzamel cd pakt ie alleen dat ene nummer van die artiest. Kan ik het niet zo instellen dat hij bij genre niet de artiest, maar de albums laat zien die in dat genre staan?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:26

Superflip

*pwiet*

Dat moet je kiezen bij Albums

of wat je anders moet proberen is in iTunes bij de verzamel cd selecteren dat het een verzamel cd is (ik kan het niet exact zeggen want zit op het werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Heel simpel, ik neem aan dat je verzamelingen hebt gemaakt van die albums. Dan kies je eerst genre, en dan kies je bij artiest alle, en dan kun je het album selecteren!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-08 20:36

t-h

Hoedje schreef op zondag 03 juli 2005 @ 13:09:
Heel simpel, ik neem aan dat je verzamelingen hebt gemaakt van die albums. Dan kies je eerst genre, en dan kies je bij artiest alle, en dan kun je het album selecteren!
dus als je een verzamelcd hebt en je zet in de file-info een verzameling (grouping) en je vervolgens sorteert op genre, bv Rock, en je kiest vervolgens de artiest, bv U2, en dan de verzamelcd 'classic rock' dan speelt hij de hele CD, en niet alleen de nummers van U2 die het genre rock dragen?

want zonder verzameling/grouping het bovenstaande doet en je selecteert die cd speelt ie wel alleen U2 van die cd.. ik kan het helaas zelf niet testen want mn iPod wordt vervangen, zit dus ff alleen met een Shuffle en daar werkt dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

T-H schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:02:
[...]

dus als je een verzamelcd hebt en je zet in de file-info een verzameling (grouping) en je vervolgens sorteert op genre, bv Rock, en je kiest vervolgens de artiest, bv U2, en dan de verzamelcd 'classic rock' dan speelt hij de hele CD, en niet alleen de nummers van U2 die het genre rock dragen?

want zonder verzameling/grouping het bovenstaande doet en je selecteert die cd speelt ie wel alleen U2 van die cd.. ik kan het helaas zelf niet testen want mn iPod wordt vervangen, zit dus ff alleen met een Shuffle en daar werkt dat niet :P
In het engels heet dat pseudo-genre "Compilations" :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©