Korting bij toestel bij verlengen abo

Pagina: 1
Acties:

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:40

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Binnenkort loopt mijn abo bij Orange af en wil ik deze verlengen voor nog 1 of 2 jaar. Dus ik belde laatst BelCompany op -- waar ik mijn abo heb afgesloten -- en kreeg zo'n verveeld meisje aan de lijn die me op een zeer geirriteerde toon vertelde dat ik dan geen recht meer had op korting op een toestel. Maar ik begin me nu af te vragen of dat wel klopt. Als ik nou m'n abo afzeg en weer een nieuwe afsluit zou ik ineens wel recht hebben op een nieuw toestel zeker... Kortom de vraag is een beetje wat nou daadwerkelijk de waarheid is; heb ik recht op (dezelfde) korting als ik mijn abo verleng?

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Standaard krijg je niet dezelfde kortingen als een nieuwe klant, maar je krijgt wel degelijk korting. Bij Orange kan je meen ik overstappen op een Sim Only abbo, je krijgt dan geen korting op een nieuwe telefoon maar betaald per maand maar de helft van de waarde van je belbundel.

• jozy
  • Laatst online: 30-01 09:19
Dat hangt er vanaf wat voor een klant jij bent voor je provider. Dus als jij een abbo van 32.50 hebt en je gebruikt deze volledig (ben je volgens je provider een redelijke klant) en zou je mogelijk een fikse korting kunnen krijgen(bijna net zo goedkoop als een nieuw abbo +toestel).
Je moet sowieso niet bij belcompany vragen of je korting krijgt, maar bij je provider (in dit geval dus bij orange) Belcompany verdient er ook nog wat aan dus zal het een stuk schelen.

Veel succes.

• apNia
  • Laatst online: 11:40

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Topicstarter
Ah OK =)
Dus even bij de Orange winkel dan langsgaan en het even afsluiten tzt?

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:18

Croga

The Unreasonable Man

Bij Orange heb je bij verlenging exact dezelfde rechten als een nieuwe klant. Je krijgt dezelfde korting op dezelfde toestellen uitgaande van hetzelfde abonnement voor dezelfde termijn.....

Het is zelfs onafhankelijk van hoeveel van je abonnement je gebruikt. Het verhaal wat Jozy verteld gaat bij Orange helemaal niet op. Er wordt in het geheel niet gekeken naar je belgedrag, alleen naar je abonnementsvorm en de duur daarvan.....

Ik heb zelf de verlenging van mijn abonnement altijd bij de Orange shop geregeld. Hier in Eindhoven hebben die erg goede service en de verkopers hebben verstand van de toestellen.

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

apNia schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:32:
Ah OK =)
Dus even bij de Orange winkel dan langsgaan en het even afsluiten tzt?
Ja dan zou je een leuke korting kunnen krijgen op een nieuw toestel.
Maar inprinciepe heb je nergens recht op, de toestellen en kortingen doen zij enkel om hun klanten tebinden. (Met oa een telefoon met simlock)
Bij ons op het bedrijf hebben wij een deposit waar al het geld in zit dat bij het afsluiten en verlengen van abbonementen vrij komt en dit wordt dan weer gebruikt voor nieuwe toestellen en ook bijvoorbeeld voor carkits en dergelijke.(Aangezien dit pas sinds kort is had iedereen nog goede toestellen dus zat er een leuk bedrag in)

No signature found

Pagina: 1