Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[template] topic note - ' wordt escaped maar fout geteld

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Volgens mij wordt in de javascript van de de topic notes rekening gehouden met de html entities als " enzo, maar voor apostrofen klopt de counter niet

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

ik wilde net exact dezelfde bugreport maken; het was me al eerder opgevallen. Ik denk overigens niet dat het probleem in entiteiten zit; een vol topicnote veld kun je namelijk gewoon in tikken en de teller verspringt (hier) dan van 0 naar 10; en loopt dan weer af :? Testje te vinden in de topicnote van dit topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Dat komt omdat de 'beginstand' van de teller al met strlen serverside bepaald wordt. De JS teller houdt inderdaad geen rekening met de entity voor '
Er is overigens weinig reden om de single quote ook te HTML-encoden, maar er schijnen mensen te zijn die liever single quotes gebruiken voor HTML attributen, dus React encode zowel de double quote als de single quote...

Intentionally left blank

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hmm; de oplossing zou dan zijn om de strlen controle aan de serverside kant ook de parser te gebruiken die normaal de input ge-escaped in de database opslaat?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Spider.007 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:09:
Hmm; de oplossing zou dan zijn om de strlen controle aan de serverside kant ook de parser te gebruiken die normaal de input ge-escaped in de database opslaat?
Nee; de JS counter moet de single quote gewoon voor 56 karakters tellen

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 03-07-2005 12:36 ]

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En fixed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1