Volgens mij wordt in de javascript van de de topic notes rekening gehouden met de html entities als " enzo, maar voor apostrofen klopt de counter niet
ik wilde net exact dezelfde bugreport maken; het was me al eerder opgevallen. Ik denk overigens niet dat het probleem in entiteiten zit; een vol topicnote veld kun je namelijk gewoon in tikken en de teller verspringt (hier) dan van 0 naar 10; en loopt dan weer af
Testje te vinden in de topicnote van dit topic
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dat komt omdat de 'beginstand' van de teller al met strlen serverside bepaald wordt. De JS teller houdt inderdaad geen rekening met de entity voor '
Er is overigens weinig reden om de single quote ook te HTML-encoden, maar er schijnen mensen te zijn die liever single quotes gebruiken voor HTML attributen, dus React encode zowel de double quote als de single quote...
Er is overigens weinig reden om de single quote ook te HTML-encoden, maar er schijnen mensen te zijn die liever single quotes gebruiken voor HTML attributen, dus React encode zowel de double quote als de single quote...
Intentionally left blank
Hmm; de oplossing zou dan zijn om de strlen controle aan de serverside kant ook de parser te gebruiken die normaal de input ge-escaped in de database opslaat?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Nee; de JS counter moet de single quote gewoon voor 56 karakters tellenSpider.007 schreef op zondag 03 juli 2005 @ 12:09:
Hmm; de oplossing zou dan zijn om de strlen controle aan de serverside kant ook de parser te gebruiken die normaal de input ge-escaped in de database opslaat?
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 03-07-2005 12:36 ]
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()