Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik heb een gps ontvanger van ebay type is gm-307 en hij doet in principe perfect maar na ongeveer 10 a 15 minuten schakelt hij zichzelf uit ofzo.

Ben je dus je route aan het volgen en krijg je ineens geen aanwijzingen meer ik heb hem getest op een laptop en op een gewone desktop pc op usb 2 en op usb 1 maar bij allebei geeft hij dit probleem.

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en voordat mensen weer gaan roepen ik heb het forum al nagezocht en ook even gegoogeld maar kon niet vinden wat leek op mijn probleem.

Alvast bedankt en ik wacht het wel af of jullie nog wat weten

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 16:40
Ik had een soorgelijk probleem, het probleem in mijn geval bleek mijn hittewerende voorruit. De oplossing voor mij was om mijn gps-module precies in het midden van het dashboard te plaatsen, schijnt een plekje te zijn die ze vrij laten voor dat soort toestellen.

Ik weet trouwens ook niet of je een laptop gebruikt om mee te navigeren of een PDA. En ligt het niet aan je powersaving-settings? Daarnaast kun je het signaal ook nog eens in steden verliezen door alle signaal interventie die er plaats kan vinden.

Succes!

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

Verwijderd

Topicstarter
het is niet zo dat ik het singaal verlies maar mijn gps valt gewoon uit en ik gebruik hem op een laptop en dan heb ik gewoon 5 satalieten ontvangst en dan is hij uit dan moet ik hem uit mijn pc trekken en er weer terug instoppen dan doet hij het weer voor even

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Kijk even naar de powersave settings van je usb poorten. Wellicht slaan deze in de standby stand en wordt je gps ontkoppeld.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat dan vinden ? want bij hardware werkt het niet

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alle usb poorten gezet op mogen niet uitgeschakelt worden en energie beheer op altijd aan maar na een aantal minuuten nog steeds uitgeschakelt

Verwijderd

Topicstarter
ben er net achter gekomen dat het lampje op de gps wel lijft knipperen dus de stroomtoevoer blijft bestaan maar hij geeft geen singaal meer door alsof de unit zichzelf uitschakelt ik hem een gm-307 van evermore maar daar kan ik ook al geen firmware downloaden want dan had ik me 3 dagen geleden moeten registreren

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Pst: gebruik de edit-knop ... :Z

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Topicstarter
tja... had ook gekund maar dat verhelpt niet mijn probleem he ;)

Verwijderd

Topicstarter
kom op mensen help me nou uit de brand

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

probeer een x buiten.. zonder bomen/gebouwen/opstakels

probeer je power setting op ALTIJD AAN te zetten
(rechtermuisknop op het bureaublad/ EIGENSCHAPPEN / SCHERMBEVEILIGING / ENERGIE
ff op altijd aan zetten)

EN IN HET VERVOLG NIET ZO DRAMEN, het kicken van een post is pas na 24 uur toegestaan!

[ Voor 18% gewijzigd door Welleweerd op 03-07-2005 15:58 ]

Bedankt alvast

Verwijderd

Topicstarter
ik ben niet zo op de hoogte van alle regeltje hiero

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:30

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2005 @ 21:45:
ik ben niet zo op de hoogte van alle regeltje hiero
Dan lijkt het mij een goed idee dat je je daar eens in gaat verdiepen ;)
FAQ

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

deepdelver: tijd om je die (simpele) regeltjes dan eigen te maken ipv dat hier op te merken ;)

Lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) door graag, en dan vooral dit stuk over hoe een topic te starten hier op GoT. Probeer het dan eens opnieuw met een nieuw topic als je er dan nog niet uitkomt :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.